Resaltan experiencias didácticas novedosas en centros concertados de Santiago y Arzúa

«O papel do profesor pasa a ser secundario convertendo o alumnado no principal protagonista da súa aprendizaxe», destacan


santiago / la voz

La biblioteca escolar dejó de ser un cementerio de libros para brillar como uno de los centros principales de formación. La del colegio Cluny de Santiago es un ejemplo de ese cambio: dinamiza un espacio de robótica, una experiencia de radio escolar, centraliza recursos impresos y digitales y proyectos de investigación, y «tamén se incorporan os libros realizados polos propios alumnos».

Así se destaca en un volumen editado por Escolas Católicas, que resalta experiencias didácticas novedosas en sus centros concertados gallegos, entre ellos cuatro de Santiago y uno de Arzúa. Juana Torres, secretaria autonómica de la entidad, insiste en el cambio metodológico en el que están inmersos estos colegios los últimos años, y las innovaciones que eso supone. Entre las consecuencias indica que «o papel do profesor pasa a ser secundario convertendo o alumnado no principal protagonista da súa aprendizaxe. As intelixencias múltiples abríronnos a mente recoñecendo que non só é listo aquel ao que se lle dan ben as matemáticas. As novas tecnoloxías chegaron para quedar».

De los centros de Santiago incluyen asimismo dos iniciativas de Casa do Neno: el proyecto intergeneracional Pon os teus zapatos, y la experiencia de aprendizaje por proyectos Samsung Smart School.

Del centro plurilingüe Divino Maestro incorporan el proyecto #Faite un entroido, en el que participa todo su alumnado, desde infantil a cuarto de la ESO. Busca que comprendan las diferentes variedades del carnaval.

Del colegio San Jorge singularizan el programa de capacitación de inteligencias Atención, Atención. Esta iniciativa se propone estimular las inteligencias múltiples, para proporcionar al alumnado «unha formación humana integral, tanto na dimensión humana como persoal, no respecto aos principios democráticos de convivencia e nos dereitos humanos e liberdades fundamentais».

Del colegio Nosa Señora do Rosario (Atocha), de Arzúa, singularizan siete iniciativas: O Camiño de Santiago, Un conto de contos, A prehistoria-Os piratas-As abellas-A auga, O paso do tempo, Valora o teu camiño: chega o Nadal, Saludarte y O monte é vida, coidémolo. Esta última experiencia se centra en las consecuencias de los incendios y promueve la elaboración de una maqueta «dunha paisaxe antes e despois do lume onde quede reflectido a perda de biodiversidade» además de «visualización de vídeos sobre as diversas funcións do monte e elaboración dun mural onde apareza lexislación referida a incendios forestais».

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