El Millarock trae a Supernatural, Teta´s Van, Ruxe Ruxe y Astarot

El festival amiense se afianza con grupos consolidados que actuarán el 3 de agosto


El festival amiense Millarock ya tiene cartel y fecha de celebración. Actuarán los grupos The Teta´s Van, Ruxe Ruxe y Supernatural en la tarde noche del 3 de agosto en la zona habilitada como aparcamiento cerca de la Travesía do Porto. A menos de un kilómetro del futuro escenario, en la Casa da Cultura de Milladoiro, miembros de los tres grupos musicales y el concejal de Cultura de Ames, David Santomil, presentaron el festival.

El concejal destacó que el cartel de este año cumple con el doble objetivo de «reforzar a presenza de grupos galegos» y «promocionar e dar cabida a grupos emerxentes locais e da contorna de Ames». Al grupo The Teta´s Van lo presentó como «unha banda moi divertida, que xa é un referente dentro do rock feminino e que vai abrir o festival co obxectivo de que as familias poidan ver o seu espectáculo».

De Supernatural, grupo del que forma parte Thais Rudiño, Santomil destacó que permitirá saldar a «débeda que tiñamos con Thais Rudiño, que por fin vai actuar en Ames», mientras que Astarot y Ruxe Ruxe son los grupos más consolidados, que cerrarán el cartel.

Astarot, con más de treinta años sobre el escenario, llega a Milladoiro con su trabajo del 2017 Una vida en un segundo. Y en cuanto a Ruxe Ruxe, el Concello amiense destaca que «esta banda nacida na parroquia compostelá de Aríns está celebrando o seu vinte aniversario co lanzamento do seu novo traballo 20 Segundos. Os Ruxe Ruxe teñen once traballos no mercado e un feixe de cancións en recopilatorios e bandas sonoras». El batería de Astarot, José Manuel Piedra, indicó en la presentación que «é un pracer actuar no Milladoiro porque son de Teo e é como estar ao lado da casa». Thais Rudiño reconoció sentirse «moi ilusionada con poder estar no Millarock». Y Juan Ramón Rico, saxo de Ruxe Ruxe, destacó que «hai que poñer en valor a valentía de concellos e asociacións que apostan por este tipo de festivais».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

El Millarock trae a Supernatural, Teta´s Van, Ruxe Ruxe y Astarot