Santiago Amor se despide del Concello de Ames «con añoranza e satisfacción» y Antonio Piñeiro asume la portavocía

Santiago / la voz

AMES

CEDIDA

El exregidor asegura dejar el Ayuntamiento «coa conciencia tranquila»

30 ene 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Santiago Amor, exalcalde de Ames con el Partido Popular durante el anterior mandato, dejó formalmente el pasado jueves la corporación tras intervenir en su última sesión plenaria con un discurso de despedida.

Amor señaló que dejaba la política local «coa conciencia tranquila de ter feito en cada momento o que tiña que facer, traballando con honestidade e honradez por este Concello, poñendo por diante o interese municipal a calquera outro, esforzándome, traballando o mellor que sabía sen escatimar horarios, facendo que o Concello sexa viable e con futuro». A las corporaciones que le precedieron, tanto a ediles como Alfonso Rey a los exalcaldes José Astray y Carlos Fernández, les agradeció «a súa comprensión comigo e o que aprendín».

También quiso destacar el apoyo de su partido, el PP, y reconoció que se marchaba «cun sentimento de añoranza por pechar esta etapa da miña vida e outro de satisfacción por ver que deixo un grupo de persoas comprometidas, formadas, traballadoras, ilusionadas e con ganas de conseguir o mellor para Ames»,

Entre estas personas se encuentra el nuevo portavoz, Antonio Piñeiro, que asume el relevo «con ilusión e responsabilidade». Una de sus primeras gestiones será pedir una reunión con el alcalde, José Miñones.