El instituto de Santiago que hoy desfila, curso a curso, por su exitoso túnel del terror: «Os alumnos saen impresionados»
SANTIAGO
A lo largo de toda la jornada el IES Eduardo Pondal acoge la segunda edición de una iniciativa que muchos estudiantes esperan desde el Samaín pasado y en la que colaboran, durante los recreos, desde hace un mes. «A idea deste ano é o exorcismo, como para expulsar o mal ao alumnado», bromean los impulsores
04 nov 2025 . Actualizado a las 21:40 h.Fue en el Samaín del 2024 cuando el IES Eduardo Pondal de Santiago sorprendió con una iniciativa que tuvo tanto éxito que, en este noviembre, no se dudó en volver a repetir. «Ía facerse a semana pasada, pero por contratempos foi imposible e adiouse para este martes, día no que no centro hai clases pola mañá e pola tarte, e fai falla tempo para que todos os cursos poidan pasar polo túnel!», aclara motivado el vicedirector del instituto, Guillermo Fernández, avanzando que, incluso, y pese a terminarse las clases a las 18.10 horas, la celebración continuará hasta las 19.00 para que puedan verlas las familias.
Desde primera hora, y en tandas de 5 minutos cada 10 alumnos, los distintos cursos van desfilando por un túnel del terror, ambientado en un antiguo vestuario del centro compostelano y en el que tanto estudiantes como profesores trabajan desde hace un mes.
«Pouco a pouco montamos todo, nos recreos e nas horas libres. Ilusiona ver aos rapaces tan animados», razona Inés López, la coordinadora del Departamento de Dinamización Lingüística del instituto, aclarando que en la iniciativa también colaboró de forma activa el Departamento de Plástica. «Houbo que facer todos os decorados. Os alumnos que tomaron parte na súa montaxe son os únicos que sabían o tema deste ano, que é o exorcismo, con todo desacralizado... A idea era como a de expulsar o mal ao alumnado», comenta divertida Inés.
«Neste martes somos 16 persoas, entre profesores e alumnos, as que actuamos no propio túnel, que consta de distintos espazos, como un atrio, unha capela abandonada, un cemiterio ou unha casa, que sería como unha rectoral onde está unha alumna poseída… Os alumnos saen mortos de medo; impresionados», alaba, refiriéndose a un túnel del terror donde no falta ningún ingrediente de miedo.
«Todo o do Samaín está víndose arriba e os rapaces gózano», remarca.