Funcionarios de la USC se concentraron en Fonseca contra el plan de ahorro energético

SANTIAGO

Paco Rodríguez

Exigieron la dimisión del gerente, Javier Ferreira, y que se eche atrás un proyecto que consideran que provoca «un prexuízo nos dereitos adquiridos dos traballadores»

08 nov 2022 . Actualizado a las 21:00 h.

Alrededor de medio centenar de personas participaron este martes en la concentración convocada por la Central Sindical Independiente de Funcionarios (CSIF) delante del pazo de Fonseca para expresar su rechazo contra el plan de ahorro energético propuesto por la Universidade de Santiago de Compostela (USC). Entre los motivos de esta reivindicación, denunciaron que «negámonos a que as familias dos traballadores asuman a factura enerxética da USC» y destacaron que «o acceso ao teletraballo é un dereito dos traballadores non unha ferramenta patronal para prexudicar ao Persoal de Administración e Servizos (PAS)».

También afirmaron que se niegan a que ese cierre de los centros del 23 de diciembre al 8 de enero «signifique un prexuízo nos dereitos adquiridos dos traballadores mediante unha amputación arbitraria de dereitos». Por ello, desde el sindicato exigieron al rector «o cesamento ou dimisión do xerente da USC, Javier Ferreira».

La respuesta

Desde la gerencia de la USC destacaron que la reivindicación responde más a una estrategia sindical de cara a las próximas elecciones que a un problema real de los trabajadores. «Por esa razón non vou a dimitir», afirmó Javier Ferreira, quien destacó que durante la etapa del covid «a xente marchou para a casa e non escoitei a ninguén nin se falou de penuria enerxética». También dijo que «neste proceso as administracións públicas as que teñen que liderar e xer exemplares, e as administracións somos os traballadores públicos, que temos unha situación económica e laboral boa en relación coa que existe na media do ámbito privado, polo que temos que ser absolutamente exemplares»

Ferreira dejó claro que el plan de ahorro es completamente necesario y que «tíñamolo que ter feito fai moito tempo. Descoñezo cales son as razóns de estar en contra dun plan que pretende xerar aforros», y que debe estar «por enriba de singularidades de días de asuntos propios e vacacións. Hai un entendemo pleno coa maioría da representación sindical»