La Plataforma de Pensionistas de Santiago edita un libro con las movilizaciones de los lunes

j. gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

Exponen sus razones, hacen balance de lo conseguido y enfatizan lo que queda por avanzar para colmar sus aspiraciones

13 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

«A loita é precisa, paga a pena e xa tivo resultados. Se cadra as persoas pensionistas non destacamos pola enerxía explosiva, porén, temos constancia, resistencia, tempo, experiencia, paciencia e somos moitas. Non falamos de capacidade de aguante, falamos de actitude de esperanza», manifiesta la Plataforma de Pensionistas Compostela en Voces graves, una publicación en la que divulga sus movilizaciones de los primeros lunes de mes y otras iniciativas en defensa de sus reivindicaciones, desde marzo del 2018. En 90 páginas, más de 130 fotografías, todas a color, y algunas historietas y noticias que recogieron sus protestas, exponen sus razones, hacen balance de lo conseguido y enfatizan lo que queda por avanzar para colmar sus aspiraciones.

La Plataforma descansa en agosto y reanuda su actividad en septiembre. En su última concentración, en el Obradoiro, el pasado día 5, destaca los avances aprobados hasta ahora y refieren lo que les falta. Admiten que hasta 2022 y 2023 no se prevé abordar «medidas de calado e por ende conflitivas, que claramente afectarán as persoas que se xubilen no futuro, cuxa incorporación a esta loita é imprescindible e urxente, a pesar de que as persoas xubiladas actualmente sigamos nela por solidariedade e porque seguimos defendendo un Sistema Público de Pensións de reparte e interxeneracional, no que non terá cabida a privatización das pensións!», indican.

La portada refleja una fotografía de Manuela Fraguela, portavoz de la Plataforma, y Antonio Bernal, quien ha estado con ella en primera línea estos más de tres años. Del análisis de sus propuestas concluyen que «Non queda outra que posicionarnos e pronunciarnos sobre o Que, o Como e o Para quen se vai facer esta reforma das pensións que tanto se demora. Para deixar claro tamén cal será a nosa resposta, que non vai ser só nosa, tamén ten que ser das persoas que vaian xubilarse no futuro, a todas nos afecta, e deberá ser contundente. Se non se nos escoita nin se nos ten en conta, permaneceremos nas rúas e, cando toque votar, votaremos, pero non a quen nos silenciou, nos ignoraron e lexislaron en contra dos nosos intereses», afirma la Plataforma