Una joven publicista abre una tienda de productos veganos en plena pandemia

Por Sonia Portela

SANTIAGO

Sandra Alonso

«A Veggi Tenda veñen veganos e persoas con alerxias alimentarias», dice Carla Rodríguez

06 abr 2021 . Actualizado a las 23:12 h.

El ingenio cobra más fuerza en tiempos de crisis económica, porque las personas tienen que esforzarse aún más para poner en marcha sus negocios y lograr que lleguen a buen puerto. Esto se hace realidad en un pequeño comercio que abrió el pasado mes de enero de la rúa Virxe da Cerca. A la cabeza de A Veggi Tenda está Carla Rodríguez, que cambió su trabajo de publicista por un negocio vinculado a los productos de alimentación dirigidos a los veganos. «Pero non só para veganos, os produtos son demandados por outras moitas persoas que teñen alerxias e intolerancias alimentarias, e os nosos artigos ofrecen unha boa e san opción», apunta. Carla defiende la auténtica esencia de ser vegano, «non ten nada que ver con modas, como din algúns. Son persoas comprometidas, que non queren participar no maltrato que sofren os animais nas granxas. Non queren ser cómplices da explotación animal. É difícil ver como viven os animais nas granxas e non rexeitar a súa situación». En su establecimiento se pueden adquirir hamburguesas, atún o beicon, entre otros muchos artículos, y «aínda que hai xente que critica os nomes, o certo é que as hamburguesas poden ser de moitas cousas. O chocolate non é branco, e ninguén di que non é chocolate. Pois as hamburguesas de soia ou lentellas, o son». Carla invita a los que se declaran «non veganos» a que prueben los productos. «A mestura dos produtos fai que o noso xamón teña sabor de xamón», plantea Carla como un reto para que los compostelanos se acerquen a su negocio. Carla Rodríguez lamenta que «a sociedade vexa o veganismo como unha seita, porque non hai nada máis errado. Son persoas que non queren comer animais, persoas que non queren participar na forma de tratar ás vacas nas granxas. Non aceptan esa forma de alimentarse, é unha cuestión de conciencia. Hai outros moitos alimentos alternativos ricos e non é necesario usar os animais». A Veggi Tenda nace como un refugio para «ofrecer unha alternativa san», y Carla, natural de Carballo, aseguró que, cuando tomó la decisión de dar el paso y abrir su establecimiento, «pensei en Santiago, porque é unha cidade que me gusta moito. Ten grandes posibilidades e coido que é un lugar perfecto para desenrolar o meu proxecto de vida». 

Sandra Alonso

Freitas y Galicia Calidade

La estrella Michelin compostelana Lucía Freitas abrió ayer la experiencia formativa y de promoción Aula Gastronómica Galicia Calidade con una «master class» para una veintena de alumnos de segundo curso de Gastronomía del CIFP Compostela. Lucía Freitas, que fue presentada por el gerente de Galicia Calidade, Alfonso Cabaleiro, explicó a los futuros chefs su forma de extraer el máximo rendimiento y sabor a los productos garantizados por la marca Galicia Calidade a través de la elaboración de un menú formado por empanada líquida de maíz y berberecho de Noia, croquetas cremosas de sardinillas ahumadas y pimientos de Herbón, capuchino de caldo de gloria, curri de habas de Lourenzá y pulpo de las rías gallegas, merluza de Celeiro con tubérculos y anisados silvestres y kiwi de Galicia con chocolate blanco y albahaca. Las empresas de Galicia Calidade participantes en esta primera experiencia con alumnos de hostelería son Cabo de peñas, Jamones González, Torre de Núñez, Terras da Mariña, Sociedade Cooperativa Custom Drinks, Gallego Pereira, Puerto de Celeiro, Patatas Conde y Kiwi Atlántico. 

Diversión en Ordes

Las niñas y niños de Ordes que participaron en el programa de conciliación Easter Camp, se lo pasaron de lo lindo esta Semana Santa con las actividades lúdicas desarrolladas en esta iniciativa promovida por el Concello que preside José Luis Martínez Sanjurjo, en colaboración con la escuela ConTalento. Participaron una treintena de menores de entre 3 y 12 años, que realizaron salidas al parque, talleres, fiestas y meriendas.