El rector apuesta por buscar más recursos para las universidades en los nuevos fondos europeos

«Se falamos de dixitalización ou da axenda verde, temos moitos proxectos desde as universidades para poñer en marcha e optar a eses fondos europeos», afirma Antonio López


Santiago / la Voz

El rector de la Universidade de Santiago, Antonio López, apuntó a la búsqueda de más recursos financieros para las universidades en los nuevos fondos europeos. «De cara ao futuro, máis alá da prórroga do Plan de Financiamento do sistema universitario, tamén se nos plantexan por diante uns anos nos que as universidades debemos definir novas actuacións que se enmarquen nos obxectivos destes novos fondos europeos previstos. Se falamos de dixitalización ou da axenda verde, temos moitos proxectos desde as universidades para poñer en marcha e optar a eses fondos europeos», afirmó el responsable de la institución compostelana después de la visita al edificio Fontán junto al conselleiro de Educación, Román Rodríguez, y a los rectores de las universidades de A Coruña y Vigo, Julio Abalde y Manuel Reigosa, respectivamente.

Sobre el Plan de Financiamento de cara al 2022, después de ser prorrogado el existente para el próximo ejercicio, el rector de la Universidade de Vigo, Manuel Reigosa, indicó que «habería que facer un esforzo un pouco maior para que fora absolutamente o que precisamos as universidades porque creo que estamos por debaixo das necesidades reais». El rector de la Universidade da Coruña añadió, por su parte, que «cando solicitamos financiamento non é por capricho, senón porque é unha necesidade imperiosa da nosa sociedade para poder ter futuro e ter unhas universidades fortes», recordando, asimismo, el papel que desempeñan estas instituciones a nivel de investigación, formación y desarrollo, cuestiones que toman más relevancia en un contexto de pandemia.

Por otra parte, en estos momentos, según aseguraron rectores y conselleiro, ya está prácticamente cerrado el acuerdo para el reparto de los fondos destinados a cuestiones educativas procedentes del Estado.

Newsletter Educación

Recibe todas las semanas la información más relevante sobre educación

Votación
0 votos
Comentarios

El rector apuesta por buscar más recursos para las universidades en los nuevos fondos europeos