Sanidade realizará un cribado de 3.000 muestras en Ames para tratar de frenar el covid-19

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

El Concello de Ames afirma que en todo el municipio hay 48 casos, y las restricciones en Milladoiro se deben a un brote familiar, no a un elevado número de contagios

08 oct 2020 . Actualizado a las 21:33 h.

La Consellería de Sanidade realizará la próxima semana un cribado de 3.000 muestras en el municipio de Ames. De este modo pretende «frear a posible transmisión» del nuevo coronavirus e «intentar localizar posibles casos asintomáticos», informa el Concello de Ames.

«O goberno municipal informa que o número de casos positivos Covid en todo o concello de Ames é de 48 persoas. A información comunícase despois de solicitarlle á Consellería de Sanidade que fixera públicos os datos por canles oficiais autorizadas», señala la institución municipal.

«Neste senso, o Concello de Ames aclara que as restriccións do núcleo urbano do Milladoiro non veñen impostas por un elevado número de contaxios, senón pola existencia dun gromo orixinado nun evento familiar cun difícil seguimento, ao tratarse de persoas asintomáticas ou con síntomas leves», agrega.

El Concello de Ames resalta que el número de positivos covid supone un 0.15 % de la población municipal, que supera los 32.000 habitantes. «A variación de casos positivos en relación a principios do mes de setembro, cando a Consellería de Sanidade aplicou as restricións de aforo no veciño concello de Santiago de Compostela, incorementouse entre os 20 e 30 casos positivos», precisa.

El gobierno municipal de Ames sostiene que la movilidad laboral y social entre O Milladoiro o Bertamiráns, las dos localidades de mayor población del municipio, con Santiago, y el inicio del curso escolar y universitario, son factores que incrementan notablemente los contactos «e, en consecuencia, as medidas de precaución deben incrementarse», enfatiza.

Sanidade informó hoy que en Ames se han detectado casos de covid-19 en dos centros de enseñanza: 2 en el IES de O Milladoiro y uno en la escuela infantil de esta misma localidad. De momento no se ha cerrado ninguna aula en el municipio.