«Queda moito camiño. Custa enganchar aos mozos e teñen que espertar»

La Voz

SANTIAGO

Enrique Vázquez, portavoz de la plataforma de pensionistas de A Pobra
Enrique Vázquez, portavoz de la plataforma de pensionistas de A Pobra MARCOS CREO

20 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La plataforma de jubilados de A Pobra fue una de las primeras en organizarse hace ya más de dos años. Desde entonces, cada sábado el colectivo salía a la calle reclamando unas pensiones dignas, reuniendo en la localidad, en algunas ocasiones, a centenares de personas. Por ahora, en esta nueva normalidad parece que les cuesta volver a arrancar, pero las reivindicaciones siguen vigentes. Incluso, como afirma Enrique Vázquez, el representante del grupo, la crisis sanitaria ha provocado que se sumen más demandas: «Xa participei en dúas concentracións colaborando con outro movemento, a última o día de San Xoán, e o tema das pensións segue presente, pero tamén que haxa máis centros de día ou residencias. Non queremos que privaticen ao que vamos chegar todos o día de mañá».

Vázquez quiere que los jóvenes participen más activamente en este movimiento, ya que «o noso xa está feito, pero queda moito camiño. Custa enganchar aos mozos e teñen que espertar». Con el fin también de conseguirlo, «estamos falando con xente doutras poboacións de Barbanza para que as xuntanzas se vaian rotando e se fagan en todas as localidades. Na Pobra levabamos a voz cantante, pero agora queremos darlle máis presenza aos outros concellos».

El pobrense está implicado ahora en el Movemento Pola Defensa das Pensións Públicas (Modepen), un colectivo «xa constituído, con estatutos e número de rexistro». Entre sus demandas está fijar una pensión mínima de 1.084 euros y recuperar lo perdido desde el 2011.

Vázquez participó en dos concentraciones que se realizaron en la «nueva normalidad»