El BNG propone nuevas normas y campañas de concienciación contra los fuegos

d. b. / s. l. SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

Navia Rivas afirma que «un dos problemas principais que ten Santiago é a aparición continua incendios forestais en épocas estivais»

15 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La concelleira del BNG, Navia Rivas, ha anunciado que trasladará al pleno compostelano iniciativas para cambiar el marco normativo en materia de incendios forestales y elaborar campañas que conciencien sobre sus consecuencias. Rivas defiende que «Santiago foi referente en políticas ambientais. Un dos problemas principais que ten é a aparición continua incendios forestais en épocas estivais». El BNG quiere que se haga efectiva la iniciativa aprobada en el 2017 para impulsar una moratoria en la plantación de eucalipto y así frenar su expansión. También reclama que el Concello haga público el plan municipal de prevención de incendios forestales.

Bugallo afirmó el lunes en rueda de prensa que «son os veciños os que teñen que limpar as parcelas privadas», pero el BNG cree que «hai puntos como o das inmediacións da gasolineira de Roxos que, aínda sendo privados, supoñen un perigo, polo que o Concello debería de intervir ante as queixas da veciñanza».