Un programa laboral de Cogami prepara a 42 personas en Santiago para volver a trabajar

La Voz SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

cedida

Son de la capital y de Ames, Boqueixón, A Baña, Brión y Oroso

23 oct 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El Programa operativo de inclusión social e economía social (Poises) promovido por la Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (Cogami) prepara a 22 varones y 20 mujeres en Santiago para volver a trabajar, a pesar de encontrarse en una situación difícil para su inserción en el mercado laboral. Son 42 personas de Santiago, Ames, Boqueixón, A Baña, Brión y Oroso. Entre ellas hay desde tituladas universitarias o que realizaron estudios de formación profesional, a la mayoría que tienen el graduado escolar, la ESO, o no finalizaron estudios, indica Cogami.

Este programa comenzó en marzo y finaliza en junio del próximo año. «A este proxecto de inclusión sociolaboral puideron optar principalmente mulleres con discapacidade, mulleres vítimas de violencia de xénero e persoas con discapacidade que viven en zonas rurais, tres perfís que teñen máis complexa a inserción laboral. Con elas o que se fai é ofrecerlles sesións de orientación laboral, aprenden a identificar as súas capacidades, a marcar unhas metas laborais e a preparar o seu currículo para mellorar a empregabilidade», resalta Cogami.

Además de las actividades y formación que les ofrecen, Cogami también media con empresas de la comarca para identificar ofertar de empleo a las que puedan optar quienes participan en este programa, indica.