Teresa Busto: «Non é xusto que a atención dunha familia dependa de onde resida»

joel gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

La presidenta de la Asociación Galega de Atención Temperá explica que reivindicaron más recursos y mejor dotados en el día de la profesión

16 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Con el lema «Unidos nenos e nenas, familias e profesionais pola atención temperá», la Asociación Galega de Atención Temperá (AGAT) celebró ayer por vez primera el día de la profesión. Fue una idea que surgió en Galicia «para termos unha data de encontro e para o diálogo. Como estamos na Federación Española, fixemos unha proposta, que pareceu ben. Despois acordamos facer a celebración hoxe [por ayer] porque é cando se conmemora en España o Día do Neno», explica Teresa Busto, presidenta de AGAT. El acto central en Galicia fue en la praza do Toural. 

AGAT se fundó en 1997. Agrupa a profesionales de diferentes disciplinas: «Hai servizos en hospitais públicos das 7 maiores cidades galegas, e unha rede comunitaria integrada por 16 unidades, que chegan a 92 concellos da comunidade, en moitos de forma insuficiente», sostiene.

En el área sanitaria de Santiago funcionan uno del Sergas, en el CHUS; y comunitarios, que dependen de la Administración Local y dan servicio a varios municipios, situados en Teo, Ordes, Santa Comba, Lalín, A Pobra do Caramiñal y Noia. El de Noia, donde ejerce Teresa, funciona desde 1990.