La Xunta dice que no hay nada oficial sobre el juzgado de lo social

Alfonso Rueda afirma que en el Ministerio de Justicia «alguén perdeu os papeis, literalmente»


santiago / la voz

Oficialmente, la Xunta sigue sin tener noticias del Ministerio de Justicia que confirmen que Santiago contará con el cuarto juzgado de lo social. Así lo aseguró ayer el vicepresidente gallego, Alfonso Rueda, en el pleno del Parlamento de Galicia, a preguntas de su compañera de partido y diputada Paula Prado. «Iso é o que figura na comunicación oficial que nos mandaron, polo menos ata o día de hoxe», señaló el número dos del ejecutivo autonómico, que arremetió contra este departamento del Gobierno de Pedro Sánchez (PSOE) afirmando que «neste ministerio alguén perdeu os papeis, literalmente».

Rueda recordó en su intervención en la cámara que Madrid negó inicialmente la creación del cuarto juzgado de lo social en Santiago pese a que la petición se había realizado conjuntamente por la comisión mixta que forman la Xunta y el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG). «Coñecemos despois a rectificación que fixo o delegado do Goberno [Javier Losada], enmendándolle a plana totalmente á directora xeral do Ministerio de Xustiza, pero teño que dicir que isto foi un teletipo de prensa e non soubemos nada máis. A día de hoxe, e oficialmente, Santiago segue sen novo xulgado do social porque non é dos que propón crear o ministerio», afirmó el vicepresidente gallego.

Las palabras de Alfonso Rueda dejaron a su compañera de filas «moito máis preocupados do que estabamos» porque, explicó Paula Prado, «o Goberno de España non confirma que vaia a haber un xulgado do social en Santiago».

La diputada popular echó en cara a los socialistas su silencio respecto a este asunto cuando anteriormente habían presentado numerosas solicitudes en el Parlamento reclamando la creación de nuevas unidades judiciales en Galicia. «Iso foi cando gobernaba o PP no Estado e agora hai silencio absoluto. O señor Sánchez o que fai e empregar como teleñeco ao delegado do Goberno para que diga o que eles non son capaces de poñer nun papel, que é que vai haber xulgados onde non os vai haber», dijo Prado.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La Xunta dice que no hay nada oficial sobre el juzgado de lo social