El BNG ve «fraudulenta» la convocatoria de una jefatura de servicio de cirugía en el CHUS

La gerencia lo achaca a un error en la publicación en el Diario Oficial de Galicia


santiago / la voz

La diputada Montse Prado, del BNG, denunció ayer en el Parlamento la «convocatoria fraudulenta» en el Diario Oficial de Galicia (DOG) de la jefatura de servicio de cirugía cardiovascular del CHUS. Las bases, advirtió Prado, «xa incluían un proxecto concreto escrito en primeira persoa por un aspirante ao posto». Entiende que así «o Sergas convocou a praza sabendo de antemán a quen lla vai dar o que, ademais de vulnerar a legalidade, supón un engano aos profesionais que pretendían aspirar a ese posto», indicó.

La parlamentaria pidió la «dimisión inmediata» de la gerente, Eloína Núñez, y avanzó que solicitará explicaciones del tema al conselleiro en la Cámara.

La gerencia explica en relación a este asunto que «o DOG do 22 de outubro xa publica a modificación do anuncio pola que se convocaba a provisión do posto de Xefe do Servizo de cirurxía cardiovascular. Tal e como subliña o DOG, a corrección faise porque se advertiran erros no Anexo I: no Plan de Obxectivos das bases da convocatoria, que xa foron substituídos».

Atribuye la gerencia a «un erro» el que «en lugar de publicar o documento de obxectivos da convocatoria, xuntouse un borrador interno que desenvolvía as liñas mestras sobre a posibilidade de implantación dunha área compartida entre os servizos de asistencia cardiolóxica da xerencia compostelá».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Tags
Comentarios

El BNG ve «fraudulenta» la convocatoria de una jefatura de servicio de cirugía en el CHUS