El empleo con apoyo de Down Galicia favoreció 141 contratos del colectivo en empresas en el último año

Los trabajadores han podido adquirir experiencia en puestos como educación infantil o promotor de productos


santiago / la voz

El programa de empleo con apoyo de Down Galicia favoreció que el último año 141 de sus participantes tuviesen contratos en empresas ordinarias de su zona. Lo consiguieron 56 personas as en el entorno de Vigo, 17 en Pontevedra, 16 en A Coruña, 15 en Compostela, 13 en Ferrol y 12 en Ourense y en Lugo. Estas cifras representan una mejora en todas las localidades con respecto al ano anterior.

«A través destas contratacións, os traballadores e traballadoras puideron adquirir experiencia en postos tan variados como técnico en educación infantil, auxiliar de masaxista, monitor de comedor escolar, promotor de produtos, peón vinícola, mariñeiro ou ordenanza, entre moitos outros», resalta Down Galicia. Enfatiza estos datos con motivo del Primero de Mayo, y afirma que se «constata a mellora, aínda que lenta, na inserción laboral das persoas coa síndrome de Down e outras discapacidades intelectuais, xa que o número de persoas usuarias do servizo que contaron cunha oportunidade laboral aumentou nun 11 % con respecto ao ano anterior. Aínda así, soamente o 62 % das persoas que conforman a bolsa de emprego de Down Galicia tiveron acceso a un posto de traballo neste período», agrega en su valoración de la situación.

El empleo con apoyo está diseñado para atender específicamente las necesidades y barreras de las personas con síndrome de Down y otras discapacidades intelectuales. Se basa en ofrecerles apoyo y acompañamiento para favorecer su inserción y su correcta incorporación en el empleo. Down Galicia cuenta con este programa desde el año 2002.

En el 2017, participaron 226 personas «deixando constancia da importancia que as persoas coa síndrome de Down e outras discapacidades intelectuais lle outorgan a ter un emprego. E é que traballar contribúe de xeito eficaz a desterrar os tópicos que tradicionalmente se lles atribúen a este colectivo, resultando un xeito sumamente eficaz de inclusión social», destaca Down Galicia, que preside Delmiro Prieto.

Esta entidad entiende que «o principal escollo para o colectivo de persoas con discapacidade intelectual segue a ser a inestabilidade e a temporalidade nas contratacións. Así, as 141 persoas que

tiveron unha oportunidade laboral durante o pasado ano contaron cun total de 168 contratos». La mayoría fueron de corta duración, indica Down Galicia.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El empleo con apoyo de Down Galicia favoreció 141 contratos del colectivo en empresas en el último año