El Dubra se enfada con el alcalde y reclama la subvención de dos años

LA VOZ SANTIAGO

DEPORTES

PACO RODRÍGUEZ

«Sen a axuda do Concello é imposible manter o actual formato do club», explica Jorge Baleato, coordinador general y tesorero

23 mar 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Dubra quiere cobrar lo que se le prometió. Por eso, los dirigentes del club amarillo están muy enfados con el alcalde Antonio Negreira, que desde que llegó al cargo «so prometeu, pero nunca nos deu nada». Así lo denuncia Jorge Baleato, coordinador general y tesorero del Dubra de la Preferente Galicia.

Recuerda el directivo que Negreira llegó a la alcaldía el año en el que el Dubra consiguió el ascenso a Tercera División. «Senteime co alcalde para realizar a planificación e para saber a subvención coa que se podería contar. É certo que o primeiro ano cobramos, pero foi porque xa viña aprobado polo Goberno anterior de Partido Popular».

En estos momentos, el Concello debe la subvención de la temporada pasada (20.000 euros), del año en que el primer equipo compitió en Tercera, y del ejercicio actual (15.000). «Sempre cobramos en xaneiro, pero dende o ano pasado a resposta cando falamos con el é a mesma, é dicir, boas palabras pero nada de cobrar. Xa a débeda é de 35.000 euros. Cada mes dinos o mesmo, pero a realidade é que xa levamos dous anos sen ver un euro», insiste Jorge Baleato.

El tesorero del Dubra dice que los socios y los patrocinadores cumplen siempre y «xa é hora que o Concello se poña as pilas, pois a súa axuda é clave para que o club siga con vida. Agora estamos colgados, pois temos que pechar a tempada».

El Dubra cuenta con un presupuesto de 90.000 euros (45.000 para el primer equipo y otros 45.000 para el resto). En Tercera tenía 118.000. «Sen a axuda do alcalde, o actual formato do club é imposible de manter», asegura Baleato. El Dubra, que cuenta con 11 categorías, 190 fichas y cerca de 400 socios, peligra en Preferente.