«A conciencia de intervención sobre o territorio mellorou nos últimos anos»

JOEL GÓMEZ SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

PACO RODRÍGUEZ

El arquitecto Juan Caridad afirma que debemos dejar los espacios "sempre mellor do que estaban"

01 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Cuando las personas valoran la funcionalidad y el interés de un espacio, lo cuidan y se esfuerzan por conservarlo. De ahí el valor de las propuestas de los arquitectos: sus planos son «como unha partitura que hai que saber interpretar na construción», y a través de sus actuaciones «temos que procurar deixar os espazos sempre mellor do que estaban», afirmó el arquitecto Juan Caridad, en una reciente intervención ante alumnado de ciclos de Formación Profesional de Edificación e obra civil del IES As Fontiñas.

«Penso que é fundamental entender que a intervención das persoas é o que transforma o territorio en paisaxe. Todos temos responsabilidade sobre o territorio nunha medida ou noutra, e contribuímos a configurar a paisaxe en base ás propostas e iniciativas que promovemos como arquitectos, usuarios, ou como cidadanía en xeral», sostiene. Caridad está especializado en el estudio del territorio y el paisaje.

Por eso, agrega, «todo o que favoreza mellorar a paisaxe será sempre benvido. A nosa conciencia de intervención sobre o territorio mellorou nos últimos anos. E a normativa debe tender a garantir unha mellora nesa intervención sobre o territorio. Para iso ten que estar atenta á realidade da paisaxe, e ofrecer un carácter positivo sobre a intervención que se pretenda facer no territorio».