«O violín tiña que ir collendo entidade»

Brais Capelán

SANTIAGO

Ana Garcia

Riobó será el grupo encargado de cerrar el próximo domingo el Certame Folc en A Quintana

17 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

«O cartel é marabilloso e impresionan as bandas que van tocar. Animaría a xente a ir e desfrutar». A lo que Begoña Roibó se refiere es al Certame Folc, que tendrá lugar en la plaza da Quintana el próximo domingo y que organiza La Voz de Galicia. Entre otros grupos, estará presente Riobó, conjunto que lidera la reconocida violinista viguesa.

La agrupación tratará de ser «fiel ao disco» durante su recital, que será el último del día. «Non nos gusta contar con moitos convidados nos nosos traballos porque despois en directo queremos que soe igual», explica Begoña, que también asegura que es sobre el escenario es donde más disfrutan. El grupo formado en el 2008 tiene en el violín su eje central y el resto de instrumentos confluyen para lograr un sonido potente, muy arraigado a la tradición musical gallega, aunque Begoña Riobó cree que «hai diferenzas» con el resto de bandas actuales. La principal para la artista es la incorporación del violín como instrumento de peso en el grupo: «Tiña que ir collendo entidade. Xa ía sendo hora de que pasase». Y pasó gracias a Riobó, el primer grupo folk gallego liderado por una violinista, aunque la artista viguesa prefiere quitarle hierro al asunto: «Non pensamos demasiado niso. Aínda que destaque, isto é ante todo un grupo e penso que tivemos moita valentía para tirar do proxecto».

La artista consiguió su prestigio desde segunda fila, a las órdenes de Carlos Núñez o Susana Seivane. «Grazas a estar noutras formacións puiden coñecer como se traballa dende outro punto de vista e agora aplicalo ao grupo. Aprendes moito de outros grandes artistas», asegura.

Sobre el elenco que compone el Certame Folc de este año, la violinista no esconde su debilidad por Xosé Lois Romero & Aliboria. «Vai acabar sendo o grupo revelación do ano co seu novo disco. A súa música é moi visceral, vai directa ao corazón. Nótase que eles o pasan ben cando están sobre o escenario», asegura Begoña.