El año finaliza con tres grupos sanguíneos bajos en Galicia

Joel Gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

XOAN CARLOS GIL

El Centro de Transfusión apela para que se done especialmente de Cero Positivo, A Negativo y A Positivo. Afirma que estas dos semanas y la primera de enero son de las más difíciles del año.

22 dic 2015 . Actualizado a las 15:47 h.

Los grupos sanguíneos Cero Positivo, A Negativo y A Positivo se encuentran bajos de reservas en Galicia, según información facilitada esta mañana por el Centro de Transfusión de Galicia (CTG). Las dos últimas semanas de diciembre y la primera de enero son de las más difíciles de año para conseguir las donaciones necesarias, por los desplazamientos de muchos donantes y la acumulación de festivos, indica la fundación sanitaria pública.

«O CTG e a Consellería de Sanidade lembran que, nos meses de decembro e xaneiro, resulta necesario reforzar o chamamento á participación dos doadores e doadoras, xa que as necesidades de compoñentes sanguíneos por parte dos centros sanitarios galegos, sitúanse en 500 doazóns diarias aínda que pode aumentar a demanda, debido ao incremento das urxencias derivadas dos accidentes de tráfico. Neste mes de decembro, a acumulación de xornadas festivas provoca a deslocalización dos doadores e doadoras habituais, dificultando o desenvolvemento das campañas de doazón. Ademais, as inclemencias meteorolóxicas propias da estación do ano na que nos atopamos e o aumento de enfermidades do tipo da gripe, son outros dos factores que complican o obxectivo do Centro de Transfusión de estabilizar o número de doazóns de sangue. Para paliar estas dificultades, as unidades móbiles do CTG teñen previsto visitar ata finais de mes, ao redor de 80 concellos galegos, para acadar a participación necesaria e garantir o desenvolvemento do labor asistencial dos centros sanitarios galegos», explica.