Las Anpas piden a la sexta concejala de Educación más atención para los colegios

joel gómez SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

Esperan diálogo por parte de la nueva edila Maite Cancelo, a la que le quieren exponer algunas necesidades históricas

02 ene 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Los colegios públicos de Santiago comienzan el año con problemas heredados del trimestre anterior e incluso de cursos pasados, afirma Fernando Lacaci, presidente de la Federación de Asociacións de nais e pais (Anpas): «No colexio de Fontiñas levamos anos reivindicando un comedor en condicións para a crecente demanda de escolares que o utilizan; no colexio Monte dos Postes reclaman que se solucionen deficiencias tamén de hai moito tempo e novos espazos para atender mellor ao seu alumnado; ou máis recentemente no Quiroga Palacios de Conxo esixen un coidador máis para alumnado con necesidades diversas; entre outras cuestións sen resolver. Continuaremos con esas e outras reivindicacións ante o Concello para que haxa un mellor ensino público», sostiene.

Fernando Lacaci lamenta haber finalizado el año «sen ter contacto coa nova edila de Educación do Partido Popular, Maite Cancelo, que é a sexta desta mandato municipal». Desde que cambió el gobierno local, tras las elecciones de mayo del 2011, se ocuparon antes del departamento de Educación Ángel Currás -antes de ser alcalde-, Rebeca Domínguez y María Castelao hasta sus respectivas dimisiones; Reyes Leis y María José Corral, de forma provisional; y Cancelo, que asumió la competencia el mes pasado. «A ver se se mantén até o final desta corporación e dialoga con nós para atender os problemas dos centros», sostiene Lacaci.

La Federación de Anpas públicas de Compostela considera que el 2014 no ha sido un buen año, por la entrada en vigor de la Lomce, que ha restado competencias a los consejos escolares de los centros y ha reforzado a las direcciones, que califican de «unha figura creada para ser un valido da Administración antes que un director para a comunidade educativa».

Rechazan asimismo la que consideran «discriminación» a «colectivos completos na entrega de axudas para a adquisición de libros de texto; e como se repetía esa discriminación no que este goberno deu en chamar ?educación dixital?»