Besteiro y Néstor Rego censuran la gestión de Feijoo en la crisis del Concello

s.l. santiago / la voz

SANTIAGO

06 jul 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

Socialistas y nacionalistas volvieron a reprobar ayer la gestión del PP en la crisis del grupo de gobierno del Concello de Santiago. El líder del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, se refirió al caso como «exemplo máis claro de como xestiona o PP unha maioría en solitario». «Tres anos despois das eleccións, o novo líder do PP [en referencia a Agustín Hernández] afirma que comeza a tomar contacto cos problemas da cidade, na que concelleiros non electos pola cidadanía elixirán ao terceiro alcalde en tres anos». Por su parte, el secretario xeral de la UPG, y ex teniente de alcalde en el Concello, Néstor Rego, reprobó que Feijoo quiera «aparecer como salvador» del Ayuntamiento, cuando, opinó, es el «principal responsable» de la situación.

En su intervención ante el comité nacional del PSdeG, Besteiro describió lo que está sucediendo en el grupo de gobierno compostelano como esperpéntico. «O PP converteu un Concello que era exemplo de xestión municipal e urbana no paradigma máis claro de toda España do esperpento político», sostuvo. Ironizó Besteiro ante los suyos que «a estabilidade das maiorías absolutas das que presume o PP é empezar a gobernar tres anos despois» de las elecciones municipales.

«Ilexítimo e ilegal»

Interpelado por la situación que atraviesa el Concello, Néstor Rego la calificó de «escandalosa». «O PP ten catorce persoas imputadas en Santiago e tres alcaldes en tres anos. E chegaremos á situación dun alcalde que era o número 25 da lista [Agustín Hernández, que el martes tomará posesión del bastón de mando] e un goberno con maoría de concelleiros non electos», señaló.

El que fue teniente de alcalde en la etapa de Bugallo apuntó a preguntas de los periodistas que el BNG intentará demostrar que el nuevo gobierno compostelano «adamáis de ilexítimo, é ilegal». Rego recordó al respecto el caso del municipio asturiano de Cudillero, donde el Tribunal Constitucional determinó «que non era legal que unha persoa elixida polos cidadáns sexa alcalde». Aseguró que el Bloque ya está pensando en las próximas elecciones municipales de mayo del 2015.