La Confederación de Anpas Galegas se opone a la apertura de «comedores para pobres» en colegios

Piden que las administraciones den cobertura a las necesidades sociales «con rigor e seriedade» y «con visión a longo prazo»


La Confederación de Anpas Galegas, que integra a 8 federaciones de asociaciones de padres y madres de colegios públicos gallegos, se opone a la apertura de «comedores para pobres» y critican la iniciativa que pretende conseguir que comedores escolares de centros públicos abran en verano para atender necesidades de escolares que necesiten utilizarlos.

«É certo que quen ten fame necesita comer, pero pode comer nun espazo socialmente protexido e familiarmente amable como pode ser a propia casa, coa seguridade de que todos os seus están tamén comendo, sen ser levado a un lugar onde, de xeito extemporáneo, poderá ser xulgado, diferenciado, clasificado e, finalmente socialmente excluído (aínda que ese non fose o obxectivo). Un segundo escenario que rexeitamos totalmente», afirman en un comunicado consensuado.

Esta Confederación de Anpas Galegas, constituida el último curso, propone que «a administración dea cobertura ás necesidades sociais con rigor e seriedade, actuando por medio de profesionais, e mantendo unha visión a longo prazo que pasa necesariamente polo cambio de modelo económico-social que estamos a soportar nestes últimos anos». Insisten en que las necesidades del alumnado que se pretenden afrontar con esa medida no son un problema educativo, sino social, y por eso no les corresponde a las asociaciones facilitar información al respecto «porque esta sería incompleta xa que carecemos dos datos precisos para facer unha diagnose de conxunto», sostienen.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Santiago

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Tags

La Confederación de Anpas Galegas se opone a la apertura de «comedores para pobres» en colegios