Los alumnos de Filosofía se encierran en la facultad para defender su disciplina

Tamara Montero
Tamara Montero SANTIAGO/ LA VOZ

SANTIAGO

Denuncian que la Lomce prevé el «maior ataque» a estos estudios «en toda a historia da democracia»

26 nov 2013 . Actualizado a las 14:34 h.

Los estudiantes de Filosofía de la USC han decidido iniciar un encierro en su facultad para denunciar lo que para ellos es «o maior ataque aos estudos en Filosofía en toda a historia da democracia» que prevé la controvertida Lomce. La nueva ley educativa prevé la «eliminación de dúas das tres materias obrigatorias que compoñían a docencia secundaria en dito campo».

Los estudiantes dicen que estos «recortes» responden a una dirección «puramente ideolóxica en consonancia coas pretensións do neoliberalismo imperante». En todo caso, su protesta va más allá de la filosofía en sí, puesto que también quieren denunciar «o xeral desmantelamento do sistema educativo» que provoca que se vea reducida «a capacidade de impartir e recibir un ensino de calidade».

A su juicio, la formación universitaria «non se pode atopar ao servizo dos mercados» sino que «deberían ser as estruturas económicas as que se atopasen ao servizo da universidade» y por eso el encierro sirve también para mostrar su disconformidad con «estratexias que pretenden a mercantilización dos estudos universitarios» como el Plan Bolonia y la Estrategia Universidad 2015. Además, critican que desde la USC no se destinen recursos a paliar «a actual situación de precariedade educativa» y que de hecho se vea «acentuada pola aplicación de medidas como a normativa de permanencia, feitos como a excesiva burocratización do ensino ou a eliminación de proxectos de investigación».