Acusan al edil de Obras de Negreira de usar su negocio como despacho municipal

maría reis SANTIAGO / LA VOZ

SANTIAGO

El PSOE dice que Juan Rey Maceiras «tamén xurou que nunca pactaría co Partido Blanco (PBN) e xa se víu»

19 ago 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

La trifulca política sube de tono en Negreira. El grupo socialista, que dirige el exalcalde Jorge Tuñas (PSOE), acaba de señalar con el dedo al candidato del PP, actual teniente de alcalde en el gobierno bipartito negreirés y responsable de Obras, Juan Rey Maceiras, «ese concelleiro que despacha os temas municipais co persoal do Concello e as empresas que fan obra pública no local do seu despacho privado, sen achegarse sequera ao edificio consistorial».

El PSOE negreirés solo ve en el nuevo equipo de gobierno «tricefálico, deixadez, desidia, incompetencia e disputas internas por ver quen colle a alcaldía». No de otra manera interpreta la congelación de obras ya iniciadas hace meses: barandillas en Fonte de San Martiño y en el área recreativa de Vilaserio, la pista de Porqueira en Arzón, los depósitos de agua en Reiboo (Liñaio), las aceras «deixadas da man de Deus» en el centro urbano y las cunetas «sen limpar, porque o tractor só traballa de mañán».

Los socialistas atribuyen este panorama «á falta de persoal municipal, sobre todo despois do despido masivo de seis traballadores, aos que o alcalde entende que politicamente non merecen traballar no Concello».

El grupo socialista también se refiere al responsable municipal de Obras y candidato del PP, Juan Rey Maceiras, como «a mesma persoa que tamén xurou que nunca pactaría co Partido Blanco de Negreira (PBN) e xa se víu o que pasou, a súa palabra é coma o fume que se esvae de seguida». De la misma manera entiende su promesa de que no se recortarían los servicios básicos de los vecinos.