El BNG solicita una mejor organización de la asistencia en los hospitales en verano

santiago / la voz

SANTIAGO

03 ago 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El grupo municipal del BNG se adhiere a las protestas del personal de Urgencias del complejo hospitalario de Santiago (CHUS) y demanda «unha mellor xestión pública e planificación para garantir a substitución de profesionais e evitar, ademáis, o peche de camas nos centros sanitarios durante a tempada de verán». Propone que se cubran las vacaciones, bajas y jubilaciones «con persoal especialista da mesma categoría profesional para garantir o mesmo ritmo de traballo, sexa a estación que sexa», y denuncia el que interpreta como «escuro interese do deterioro da calidade asistencial no CHUS en relación ás outras áreas sanitarias galegas».

Reunión con la conselleira

En julio, el grupo nacionalista ya instó al alcalde, Gerardo Conde Roa, a solicitar una reunión con la conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, para abordar las deficiencias sanitarias en Compostela. «Chegou agosto e temos 200 camas pechadas, segundo recoñeceu a propia Xerencia do CHUS, porque non se poñen a disposición todos os recursos existentes nin se contrata persoal de substitución para prestar un servizo de calidade», según manifestó el portavoz del grupo municipal del BNG, Rubén Cela.

«Non se pode consentir que ano tras ano, verán tras verán, se produza un deterioro sanitario para a poboación da área de Compostela e se incremente a precariedade laboral dos profesionais da sanidade», agrega.

El grupo municipal se hace eco de protestas del personal de Urgencias, que ha enfatizado cómo este verano se han acumulado en sus dependencia una media de hasta 30 pacientes diarios en espera de una cama para ser ingresados en una planta. Esa situación «produce un atraso no resto das urxencias», señala el BNG. Debido a esa acumulación de pacientes «chega a rebordar o servizo de Urxencias e mesmo se dan casos de retriaxe, ao aumentar a gravidade inicial dos pacientes pola demora na súa atención».

El BNG defiende la «dotación de máis persoal e recursos destinados á sanidade pública» y no la «política de recortes» actual.

«Non se poñen a disposición todos os recursos existentes nin se contrata persoal substituto»

Rubén Cela