El Concello de Ordes acusa a Adega de manipular la tala de árboles en el río Mercurín

P. S. F.

SANTIAGO

02 oct 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El Concello de Ordes asegura que la tala de árboles en las orillas del río Mercurín fue autorizada por la Consellería de Medio Rural, que no notificó el permiso. El concejal de Medio Ambiente, Xesús Pedreira asegura que «a manipulación que están a facer os membros de Adega [Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia] en Ordes, unha semana despois da tala, é impresentable, o cal di moito da catadura moral dos seus dirixentes neste municipio».

Asimismo, desde el Ayuntamiento ordense se califica de «impresentable manipulación» las informaciones que los representantes de la asociación realizaron sobre la tala de árboles y sobre las actuaciones del gobierno municipal. A este respecto, Pedreira afirma que «o mesmo día en que comezou a tala o Concello enviou a policía municipal ao lugar, xa que nós non tiñamos constancia de tala algunha». Además, el concejal recuerda que el gobierno municipal no podía paralizar la obra «xa que ten unha autorización expresa dun órgano superior». Desde el Concello se indica que una vez finalizada la tala, el gobierno ordenó a la policía municipal que «levantase outro informe de todo o que se fixera e tomase nota do estado no que quedaba todo para comprobar así que se cumprían todos os términos da autorización expedida pola Consellería de Medio Rural», explica Pedreira.

En relación a este suceso, el gobierno de Ordes envió el pasado día 29 de septiembre una instancia al Servizo de Montes e Industrias Forestais de la Delegación provincial de la Consellería de Medio Rural en la que solicitaba la comunicación de las autorizaciones de talas de árboles dentro del ayuntamiento para así poder adoptar las medidas oportunas.

Por su parte, el BNG de Ordes acusa al gobierno local de ser el único responsable de la tala de árboles y de las edificaciones que se están realizando al lado del río Mercurín. «O alcalde é o único responsable do dano irreversible que se ten acusado a unha zona de alto valor ecolóxico e que podería constituír unha zona de lecer para os veciños de Ordes», afirma el concejal nacionalista Ramiro Recouso.