Localizan decenas de truchas muertas en un río de Ordes

La Voz

SANTIAGO

14 ago 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

La contaminación fluvial provocada por vertidos contaminantes se está convirtiendo en un problema habitual en Ordes. Así lo entienden, al menos, desde la Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia (Adega), que ayer denunció ante el Seprona la aparición de decenas de truchas muertas en el río Mercurín a su paso por el Campo da Feira de la localidad. El servicio de vigilancia medioambiental concluyó, inicialmente, que la mortandad de los peces obedeció a un vertido contaminante, según Adega.

Desde la delegación local del colectivo ecológico, Montserrat Rey, denuncia que «os vertidos contaminantes aos ríos en Ordes son demasiado habituais, e son xa moitas as veces en que se teñen producido vertidos que teñen causado a morte a milleiros de peixes nos ríos do concello, tal e como teñen concluído as investigacións efectuadas nos últimos anos polo Seprona».

Ante esa circunstancia, la responsable en la zona del colectivo ecologista afirma que «dende Adega non entendemos a pasividade e a falta de sensibilidade con este problema por parte das autoridades municipais, xa que non teñen feito nada para acabar cos continuos vertidos contaminantes aos ríos, o que resulta moi grave se temos en conta que os vertidos están tendo lugar moi preto dos puntos de captación onde se abastece a depuradora que subministra a auga a toda a vila de Ordes», según denunció en un comunicado.