Vilaboa no quiere ser destino del «turismo de residuos»

Marcos Gago Otero
Marcos Gago VILABOA / LA VOZ

VILABOA

CONCELLO DE VILABOA

El alcalde advierte: «Este concello non é o vertedeiro da comarca e lle imos poñer freo a isto»

21 abr 2021 . Actualizado a las 16:30 h.

Vilaboa no quiere ser el vertedero de la comarca de Pontevedra y el Concello anunció ayer que actuará contra el «turismo de residuos» porque se ha detectado desde hace tiempo que hay empresas y personas de fuera del municipio que dejan basura y escombros en los montes. «Sabemos que hai empresas que se adican ao montaxe de mobles que despois tiran os que retiran das vivendas en calquer lugar; sabemos de traballadores pola súa conta da construcción que evitan os puntos limpos e deixan o escombro nas nosas estradas. Estamos recollendo todo, pero Vilaboa non é o vertedeiro da comarca e a isto temos que lle poñer freo», sostuvo el alcalde, el socialista César Poza

El ejecutivo local ha hecho seguimientos a las zonas más propicias para la aparición de escombreras, como los márgenes de la N-554 y la carretera de Postemirón, «utilizados na maior parte dos casos por persoas de fora do concello que aproveitan o paso por Vilaboa de madrugada ou de noite para deixar colchóns, mobles vellos e ata restos de obra». El Concello prepara una campaña para erradicar este «turismo de residuos» que afea la imagen del municipio. Vilaboa quiere que se le conozca a este municipio precisamente por todo lo contrario, por su oferta turística de naturaleza. «Temos rutas de sendeirismo atractivas e habilitaremos outras; temos recursos patrimoniais moi visitados e traballamos para que eses valores teñan unha tradución na dinamización económica de sectores como a hostalaría, o comercio e os aloxamentos turísticos», precisó el regidor.

Por otra parte, el alcalde agradeció a los vecinos su creciente conciencia ambiental y su colaboración en una retirada respetuosa con el medio ambiente de sus enseres y muebles inútiles. El Concello recuerda que quien se quiera deshacer de colchones o muebles puede llamar al 900 720 190 o al 676 676 472 e informar al técnico de Urbaser del lugar donde se van a depositar para su retirada ordenada. La recogida es siempre los miércoles pero es necesaria una comunicación previa para que un camión específico acuda a retirarlos.