El Supremo ordena al TSXG que revise el recurso de Vilaboa contra la subestación de Bértola

Alfredo López Penide
López Penide VILABOA / LA VOZ

VILABOA

MÓNICA IRAGO

El Tribunal Superior había declarado inadmisible el escrito

26 sep 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Supremo acaba de enmendar la plana al Tribunal Superior de Xustiza de Galicia revocando la sentencia por la que declaró inadmisible el recurso del Concello de Vilaboa contra las resoluciones administrativas que dieron luz verde a la subestación de Bértola. De este modo, el alto tribunal español ordena al gallego que estudie el fondo del recurso del ayuntamiento, que había considerado extemporáneo, y dicte una nueva sentencia al respecto.

La resolución del Supremo fue recibida con satisfacción por el gobierno local, que ayer tenía previsto mantener un encuentro con los vecinos para trasladarles el contenido del fallo judicial y sus consecuencias. «Esta é unha moi boa noticia e un pulo moi importante para seguir loitando polo que consideramos que é xusto, a non construción e instalación da subestación eléctrica de REE na parroquia de Bértola», remarcó la teniente de alcalde Ornela Fernández.

La concejala recordó, asimismo, que, «no seu día, o TSXG evitou entrar no análise do fondo do asunto para non ter que mollarse en dicir se estaba en regra todo, e xa non admitiu a trámite o recurso contencioso-administrativo presentado polo Concello ao acordo do consello da Xunta de Galicia de autorización da obra, argumentando que o concello presentara dito recurso fóra de prazo».

El recurso de casación

Ornela Fernández tiene claro que, por el contrario, el recurso estaba correctamente presentado, por lo que el dictamen del TSXG lo enmarca en «unha manobra máis para no entrar nun análise profundo e por iso decidimos seguir adiante e presentar recurso de casación. Dous anos despois, o Tribunal Supremo vennos dar a razón e devólvelle a pelota ao TSXG e esíxelle que ditamine sobre o fondo do asunto», concluyó.