Un robo en la ETAP de Portas deja sin agua potable a tres poblaciones

Alfredo López Penide
L. Penide PORTAS / LA VOZ

PORTAS

CONCELLO DE PORTAS

La sustracción dejó «totalmente inoperativo o sistema de depuración que garantiza a potabilidade da auga da traída municipal»

21 oct 2022 . Actualizado a las 15:07 h.

Este viernes, el alcalde de PortasRicardo Martínez, denunció ante la Guardia Civil el robo de una electrobomba y cableado eléctrico, así como los graves destrozos ocasionados en la ETAP, unos hechos que «obrigan a cortar o subministro de auga potable municipal aos veciños de Portas, Lantaño e Romai».

Como consecuencia de esta denuncia, el instituto armado desplazó a varios agentes a las instalaciones de tratamiento del agua, que se ubican en Romai, para realizar un reconocimiento ocular y aislar posibles huellas dactilares u otros vestigios. Desde este Concello pontevedrés esperan que estas pesquisas «dean como resultado a identificación, localización e detención dos autores deste roubo que atenta directamente contra o subministro de auga potable ao municipio e que supón un grave trastorno para a veciñanza e o propio Concello de Portas».

Estos hechos fueron descubiertos cuando un operario municipal realizó una visita rutinaria a la ETAP para comprobar los niveles de cloro, Ph... Ya entonces se percató de que alguien había reventado la puerta de acceso y que todo el material estaba por los suelos, los ordenadores dañados, una bomba inutilizada y otra sustraída.

Además de dar cuenta de lo ocurrido a la Guardia Civil, se tomó la decisión de «cortar o subministro xa que quedou totalmente inoperativo o sistema de depuración que garantiza a potabilidade da auga da traída municipal que reciben os veciños de Portas, Lantaño e Romai». En paralelo, se pusieron en contacto con la empresa instaladora para intentar resolver esta situación cuanto antes

«Un auténtico desastre!»

El alcalde Ricardo Martínez mostró su indignación, al tiempo que explicó que «estamos traballando en dous frentes. Por unha banda, en intentar restablecer o servizo, con garantías, o máis axiña posible e, por outra, estamos colaborando ao máximo coas forzas e corpos de seguridade do Estado para localizar aos autores deste roubo para que caia sobre eles todo o peso da lei». En este sentido, insistió en que «intentaremos subministrar auga, de novo e canto antes, aínda que non teña garantías plenas de salubridade e que polo menos a xente teña algo con que lavarse ou ducharse mentras non subsanamos todo esta liada na que estamos. Arrancaron todo, destrozaron os medidores, os sistemas de potabilización automatizada, os ordenadores, as cloradoras, os controladores de PH e floculante, absolutamente todo. Un auténtico desastre!».