Martínez agradece el apoyo de la Xunta a la Vía Verde para que Portas no quede fuera del proyecto

El socialista Carlos Font reprocha al alcalde que «ou non se decata de nada dos proxectos que afectan ao seu concello, ou minte con todo descaro».


Portas / La Voz

El alcalde de Portas, el popular Ricardo Martínez, agradeció a la conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, su apoyo para que este concello «non quede descolgado» de la Vía Verde do Salnés. Martínez también agradeció a los concellos de Caldas y Vilagarcía «por aceptar que os concellos aporten en función da súa poboación e do tramo de vía afectado en cada un». El regidor hizo estas valoraciones después de la reunión que se mantuvo el lunes con la conselleira y los otros dos alcaldes implicados en el proyecto de la Vía Verde. El regidor manifestó su gratitud a Vázquez «ante a preocupación deste Concello tras quedar descolgado do proxecto que acometeu a Deputación de Pontevedra cos outros dous». Explicó que está pendiente una nueva reunión de los tres alcaldes con la directora xeral de Patrimonio Natural, Belén Docampo, para analizar qué falta por hacer del proyecto inicial y la firma de un nuevo convenio que remate la Vía Verde. Para Martínez, esta es la única solución para poner fin «á situación anómala que supón que a Deputación segregase a Portas do proxecto».

Réplica de la Diputación

Por su parte, el portavoz del grupo provincial del PSOE, Carlos Font, calificó las declaraciones del regidor como «absolutamente intolerables porque o novo alcalde ou non se decata de nada dos proxectos que afectan ao seu concello, como é o caso da Vía Verde, ou minte con todo descaro». El diputado socialista señaló que «foi precisamente á Xunta quen decidiu que fose o tramo da ponte de Portas o que se fixera co seu financiamento, xa que naquel momento dixeron que era a parte da vía que podía facer ao tratarse de fondos europeos». Desde el punto de vista de Font, «dicir que a Deputación segregou a Portas da Vía Verde é unha absoluta falacia. E senón, que lle pregunte ao anterior alcalde de Portas, do PP, que en todo momento estivo a traballar cos concellos de Caldas de Vilagarcía e coa propia Deputación, e estaba escandalizado cos incumprimentos da Xunta».

El dirigente provincial del PSOE también lamentó «o infame regateo da conselleira Ángeles Vázquez, que despois de dous anos, négase agora a asumir os 200.000 euros que ten que poñer a Xunta e que fala de 170.000 diciendo que esa cantidade sempre foi a prevista». Font remata recordándole los compromisos que adquirió la anterior titular de Medio Ambiente, Beatriz Mato, que según añadió el PSOE aceptó aportar los 200.000 euros.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Martínez agradece el apoyo de la Xunta a la Vía Verde para que Portas no quede fuera del proyecto