Presentación en Museo de Pontevedra del libro y la exposición de «Mar e a pantasma das treboadas»

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

MUSEO DE PONTEVEDRA

«Con este libro, o Museo abre outra xanela para achegarse ao público máis novo», destacaron desde la entidad

28 nov 2023 . Actualizado a las 16:08 h.

Este jueves, a partir de las 19 horas, el claustro del Edificio Sarmiento del Museo de Pontevedra acogerá la presentación de Mar e a pantasma das treboadas, relato que ha publicado la entidad cultural y que se puede adquirir en el Edificio Castelao a un precio de 15 euros. Escrito por Clara do Roxo y con ilustraciones de Xavier Magalhães, el libro aborda la amistad entre una niña introvertida y el fantasma de Teucro, que vive en el Museo.

«Con este libro, o Museo abre outra xanela para achegarse ao público máis novo», destacaron desde esta entidad. Añadieron que la autora del texto, Clara do Roxo, es «filla de emigrantes galegos nacida en Caracas, volveu a Galicia con dez anos de idade e na actualidade reside en Vigo. É licenciada en Xeografía e Historia. Despois de obter varios premios de relato, en 2012 publicou a novela infantil A princesiña que conducía unha locomotora».

Por su parte, la obra de Xavier Magalhães, «pontevedrés de nacemento e vigués de adopción», se puede disfrutar en, entre otros espacios, el Museo Municipal Quiñones de León (Vigo), el CGAC (Santiago de Compostela), el Museo de Arte Moderno de Buenos Aires o la Colección Bilgrim Haus Soest (Alemania).

De hecho, en paralelo a la presentación del libro, se inaugurará «unha mostra cos orixinais das doce ilustracións creadas por Xavier Magalhães para esta edición. Ademais de Mar e Teucro, protagonistas da historia, nos deseños aparecen lugares e pezas emblemáticas do Museo, como as ruínas de San Domingos, o tesouro de Caldas, o depósito de Samieira, os edificios Castro Monteagudo e García Flórez e a escaleira pétrea do edificio Sarmiento».

Esta muestra podrá visitarse hasta el 7 de enero, si bien está previsto que, a lo largo de la Navidad, se realicen actividades dirigidas al público infantil relacionadas tanto con el libro como con la exposición.