Primera denuncia penal por los ataques vandálicos a los cubos de la exposición «Pontevedra flúe»

PONTEVEDRA CIUDAD

El concejal Iván Puentes aseguró que algunos de los identificados se exponen a multas de hasta 30.000 euros
19 mar 2023 . Actualizado a las 16:56 h.Los continuos ataques que sufren las noches de los fines de semana los cubos de la exposición Pontevedra flúe, que se ubican en el puente de O Burgo de la ciudad del Lérez, han derivado ya en la primera denuncia penal contra las personas sospechosos de algunos de estos hechos. Así lo confirmó el concejal Iván Puentes, quien lamentó que estos actos vandálicos se están convirtiendo «nun hábito que se repite cada fin de semana. Cubos pateados derrubados, pateados, queimados, completamente esnaquizados, arrastrados desde a Ponte do Burgo ata as inmediacións do campo de fútbol de Pasarón e mesmo lanzados a augas do Lérez, obrigando a actuar aos Bombeiros para recuperar as pezas, conforman o lamentable balance de vandalismo que a mostra está a padecer, en especial tralas noites de festa», criticaron fuentes municipales.
Es por ello que Iván Puentes se mostró especialmente duro con «estes descerebrados que, lonxe de tratarse de simples gamberradas, estes actos de salvaxismo supoñen un ataque contra o patrimonio penado con substancias multas económicas e que en ningún caso vai quedar impune».
Lo cierto es que este pasado fin de semana se volvieron a repetir estos hechos vandálicos. A este respecto, y al tiempo que confirmó que la Policía Local de Pontevedra investiga el ataque ocurrido esta madrugada de domingo —se derribaron por completo dos columnas de cubos—, Iván Puentes anunció que ya se habrían producido las primeras identificaciones. «O excelente traballo realizado polos axentes municipais xa lles está a pasar factura, literalmente, a varios dos supostos causantes: hai varios membros dun grupo de rapaces, con maiores de idade e algún menor, que ademais de destruír a exposición tamén queimaron contedores e que se enfrontan a unha denuncia penal nos xulgados e a unha multa de 30.000 euros por danos e prexuízos», precisó el portavoz socialista confirmando, de este modo, la interposición de la primera querella por estas acciones vandálicas.

Sanción administrativa
No son las únicas identificaciones realizadas por los investigadores policiales, ya que se habría logrado poner rostro a dos jóvenes, mayores de edad, que supuestamente «rebentaron unha torre e que arrastraron un cubo pola beirarrúa ata Pasarón». En este caso, se ha optado por la vía administrativa, de tal modo que «xa se remitiu á Subdelegación do Goberno unha proposta de sanción administrativa de entre 600 e 3.000 euros cada un», añadió Puentes.
En este punto, el concejal subrayó el hecho de que, «pese á sensación de impunidade que a nocturnidade e as substancias festivas lles poidan facer sentir a estes autores, todos estes atentados contra o patrimonio foron captados por diversas cámaras de vixilancia e mesmo hai quen foi tan avispado como para alardear da gamberrada nas súas redes sociais, facilitando moito as tarefas de identificación por parte da Policía». El portavoz municipal del PSOE se mostró convencido de que la reiteración e inquina en estos ataques «dificilmente poden ser explicadas como un feito illado».
Es por ello que sostuvo que solo cabrían dos posibilidades: «Ou esta mostra converteuse en obxecto de desexo por parte de todo canto salvaxe hai, ou quenes están a perpetrar os ataques o fan de xeito orquestrado e con instrucións moi concretas». En todo caso, subrayó que sea la primera o la segunda opción, «de calquera modo, a ningún deles lle vai saír gratis».