El Museo de Pontevedra reúne por primera vez toda la obra vinculada con Galicia de Gabarrón

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

MUSEO DE PONTEVEDRA

La exposición se inaugurará este jueves y se extenderá hasta el 14 de mayo

13 mar 2023 . Actualizado a las 19:06 h.

Desde este jueves por la tarde y hasta el 14 de mayo, el Museo de Pontevedra, bajo el comisariado de Antón Castro, reúne un centenar de obras del pintor y escultor Cristóbal Gabarrón «nas que se pode seguir o vínculo e influencia de Galicia no seu traballo». En este sentido, remarcaron que el artista murciano «ten un vínculo estreito con Galicia, onde desde finais dos 90 pasa longas tempadas na súa casa e estudio en Bueu. Esta terra e, sobre todo, o océano Atlántico deixan unha pegada directa na súa obra», circunstancia que se plasma en el mismo título de la muestra, Gabarrón atlántico. Ronsel de saudade.

Las cerca de cien piezas entre pinturas, esculturas e instalaciones artísticas se ubican en la sala de exposiciones temporales del Edificio Castelao así como en el exterior. Esta muestra reúne por primera vez las obras de Gabarrón vinculadas con Galicia, de tal modo que el visitante podrá «gozar da diversidade de linguaxes, materiais e formatos cos que traballa o creador murciano. A obra presente mostra a influencia da cultura, da paisaxe, da luz e da orografía da costa atlántica, e tamén da tradición da pedra desde os puntos de vista da etnografía, a antropoloxía e a identidade».

MUSEO DE PONTEVEDRA

Desde el Museo de Pontevedra resaltan, asimismo, que su «creación reflicte o seu carácter nómade, que o levou a viaxar por múltiples países e a ter a súa residencia principal en Nova York. Na actualidade desenvolve o seu traballo entre Estados Unidos e España».

Los expertos definen su obra como antropocéntrica, toda vez que sitúa al individuo, la conciencia y los valores humanos como pilares sobre los que asienta su espíritu creador.