El Concello de Pontevedra instala dispositivos para «contar personas» y medir el flujo peatonal urbano

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Gómez Xunqueira, con un plano al fondo que recoge la ubicación de los dispositivos que pedirán en tránsito peatonal en Pontevedra
Gómez Xunqueira, con un plano al fondo que recoge la ubicación de los dispositivos que pedirán en tránsito peatonal en Pontevedra S.B.

En ningún caso grabarán imágenes, sino que se limitan a llevar cuenta de los peatones, tanto en movimiento como parados

07 feb 2023 . Actualizado a las 18:03 h.

Parecen cámaras de vigilancia, pero no graban. No hacen más que «contar personas», sin identificarlas ni registrar dato o característica personal alguna, según explicó este martes el concejal de Mobilidade de Pontevedra, Demetrio Gómez (BNG): «Chámanse cámaras, pero hai que deixar claro que non gravan en ningún momento. A súa función non é gravar imaxe, senón que contan persoas, tanto en movemento como paradas».

El Concello está instalando ya las las seis primeras: en la plaza de España, en las cabeceras sur de los puentes de O Burgo y Santiago, y en las calles Rosalía de Castro, Benito Corbal y García Camba. Las situadas en los puentes tienen como objetivo «achegar datos obxectivos sobre os desprazamentos das persoas para ir aos aparcadoiros ou saír cidade cara ao campus, O Burgo ou Lérez». Las otras cuatro, «teñen máis que ver co funcionamento interno da cidade e poder estudar os seus movementos peonís».

Además, está previsto instalar otros dos dispositivos en dos de los estacionamientos disuasorios del centro de la ciudad: el del Pabellón de Deportes y el de la calle Virxinia Pereira Renda. Pero en estos casos no serán para contar personas sino vehículos. «Servirán para o control do aforo deses estacionamentos, que teñen comportamentos moi diferentes. O do pavillón ten moita rotación, e o de Virxinia Pereira é mais usado polos propios residentes», explicó el concejal.

Todos los datos que aporten estos dispositivos permitirán «continuar entendo mellor a mobilidade dentro da cidade e os desprazamentos que realizan as persoas».