Lores, sobre el futuro del Hospital Provincial: «Nós consideramos que debería ter un uso sociosanitario»

Cristina Barral Diéguez
Cristina Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

El uso futuro del Hospital Provincial de Pontevedra lleva días en el centro del debate
El uso futuro del Hospital Provincial de Pontevedra lleva días en el centro del debate Ramón Leiro

El alcalde de Pontevedra considera que la opción de destinar a la Universidad el viejo centro es «nalgún caso, promesas electorais, e noutros, falar»

01 feb 2023 . Actualizado a las 13:49 h.

El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), se refirió este miércoles al futuro desarrollo del campus universitario y a la posibilidad de destinar a ese uso el Hospital Provincial, una vez que finalice su uso sanitario cuando funcione el Gran Montecelo. A preguntas de los periodistas, el regidor dijo que son temas que saltan a la opinión pública cada vez que hay una cita electoral cerca en las Administraciones públicas o en la Universidade. «O que hai, nós temos falado co rector, obviamente temos que cambiar un pouco o convenio de cesión que tiñamos no seu momento, que se está a tramitar neste momento para poñelo a súa disposición e que fagan, sobre todo no tema da Facultade de Deseño, e algunha outra máis», expuso. Sobre la opción del Hospital Provincial, que es propiedad del Sergas, Lores aseguró que lo único que conoce es la posición que tenía el expresidente de la Xunta Alberto Núñez Feijoo, «e que creo que mantén o presidente, que era o de destinalo a usos sociosanitarios».

«Non hai ningunha outra novidade e xa veremos no futuro que se fai. Creo que é adiantarse. Nós consideramos que debería ter un uso sociosanitario, xa estaba destinado a iso e dados os problemas que hai agora mesmo... Imos ter un hospital de agudos que vai resolver os problemas de agudos de toda a área sanitaria, pero non temos resolto o problema dos crónicos», subrayó. Insistió el regidor en que hay una serie de personas que «non poden estar na casa porque non teñen que os atendan, non poden estar nunha residencia porque non son residencias asistidas e obviamente necesitarían un sitio onde estar, un hospital público que atendera esas mínimas necesidades sanitarias sen estar nun hospital de agudos, que é moito máis caro o prezo da habitación». Expuso Lores que cuando vino el presidente de la Xunta así se lo trasladó, y que la respuesta fue que se iban a centrar los esfuerzos en acabar el nuevo hospital Gran Montecelo, en construcción desde el 3 de mayo del 2021, y que después se abordaría: «É a única información que eu teño e o demais, nalgún caso, promesas electorais, e noutros, falar, pero non hai nada concreto».