Formoso defiende la propuesta socialista «europeísta e de xustiza social» al arropar a Iván Puentes como candidato de Pontevedra

Marcos Gago Otero
Marcos Gago PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Presentación de Iván Puentes como candidato del PSdeG-PSOE a la alcaldía de Pontevedra
Presentación de Iván Puentes como candidato del PSdeG-PSOE a la alcaldía de Pontevedra CAPOTILLO

El secretario xeral del PSdeG-PSOE destacó el poder municipalista de su partido en Galicia y animó a añadir a sus alcaldías la ciudad del Lérez

28 ene 2023 . Actualizado a las 18:20 h.

El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso, defendió este sábado un modelo «europeísta, solidario e de xustiza social» en la presentación del candidato a la alcaldía de Pontevedra, Iván Puentes. Formoso arremetió contra el frente opuesto, en el que vinculó a «Trump, Feijoo, Rueda e Ayuso». En una Praza da Ferrería llena de altos cargos socialistas gallegos y de muchos de sus regidores, exhibió el poder municipalista del PSdeG-PSOE en Galicia, donde recalcó que gobiernan al «60 % dos galegos». Alentó a sus compañeros de partido a no relajarse ante el reto de las próximas elecciones municipales de mayo, porque señaló que la sociedad se juega mucho en materia de derechos sociales y económicos. «Xogámonos ter unhas pensións dignas, que se actualicen conforme ao prezo da vida, ou que as mulleres poidan exercer os seus dereitos libremente, sen ter que ser chamadas á conciencia» en alusión a la polémica desatada en Castilla y León.

Formoso mostró su respaldo público a Iván Puentes como candidato socialista a la alcaldía de Pontevedra, afirmando que es «o mellor dos candidatos» para que Pontevedra tenga un nuevo impulso y gane «papel e protagonismo propios». Insistió: «Pontevedra para nós é unha vella aspiración que hoxe recuperamos con franca ilusión e coa apoio de todo o mundo municipal socialista».

Por su parte, el candidato a la alcaldía por el PSdeG-PSOE, Iván Puentes, destacó la importancia de las próximas elecciones municipales para Pontevedra. Destacó que ninguna encuesta da por alcalde al PP y también arremetió contra el BNG, fuerza política con la que cogobierna en coalición en Pontevedra. Puentes manifestó que es necesaria un giro en la dirección del Concello para afrontar los retos del futuro. «Necesitamos un cambio, para non ser só referencia de peatonalización e de mobilidade». Entre sus objetivos se marcó «unha Pontevedra atractiva para o asentamento de empresas e a creación de emprego» y que «supere a obsesión polo cemento e recupere e integre na cidade toda a ribeira do Lérez, espazos naturais como a Xunqueira de Alba, o río dos Gafos ou a vía verde ata Vilagarcía». 

En su discurso Puentes concluyó: «O BNG non vai traer nada novo, so catro anos máis deste plácido sono no que vivimos. Nós nin cremos, como o candidato do PP, que vivimos na peor cidade do mundo, nin cremos, como o BNG, que vivamos nun paraíso, no que todo está feito e non queda nada por facer, máis que mercar bolardos e cortar unha rúa porque si». Y manifestó su compromiso con la ciudad animando a los votantes a respaldarlo en las urnas. «O PSOE é a única alternativa real, fiable, con experiencia de goberno demostrada, que combina o mantemento do moito e bo feito destes últimos 24 anos coa necesidade e as gañas de abrir un novo tempo, que lle meta unha nova marcha a Pontevedra, que lle meta ganas, que lle meta ilusión e, sobre todo, nos sitúe no mapa do futuro».