La Xunta recreará desde Pontevedra una oficina de empleo en el metaverso

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

BENITO ORDOÑEZ

Se trata de una «experiencia piloto, coa que pretende achegar a orientación laboral ás persoas traballadoras de menor idade»

24 oct 2022 . Actualizado a las 10:22 h.

Pontevedra acogerá del 26 al 28 de octubre una nueva edición de Edugal, el Salón da oferta de educación e formación de Galicia, una cita en la que, entre otras iniciativas, la Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade recreará una oficina de empleo en el metaverso. Se trata de una «experiencia piloto, coa que pretende achegar a orientación laboral ás persoas traballadoras de menor idade».

La Xunta destaca que es una apuesta por la innovación en la búsqueda de empleo y oportunidades laborales de la juventud, de tal modo que se «persegue optimizar a orientación laboral, o deseño de itinerarios formativos e a recondución cara ao Servizo de Emprego de Galicia das persoas menores de 25 anos en situación de desemprego e que non estean formándose no momento actual».

En cuanto a la opción por el metaverso, desde la consellería inciden en que «é xa unha realidade, virtual e alternativa, pero real como contorna social e económica, prevéndose que xere un impacto de máis de dous billóns de euros de negocio para o ano 2030». De hecho, remarcaron que «as súas aplicacións prometen un cambio de paradigma en áreas fundamentais do mundo laboral como o os recursos humanos».

Una revolución

Es por ello que remarcan que la  Xunta no puede permanecer ajena a esta revolución. De este modo, ofrecerá a los asistentes al salón Edugal la posibilidad de recibir, «en primeira persoa», la atención de un oficina de empleo recreada en este universo virtual.

Los usuarios que decidan participar en esta iniciativa podrán conectarse a través de sus teléfonos móviles y con gafas de realidad virtual y aumentada que se pondrán a su disposición. Esta experiencia, por tanto, está concebida como una primera aproximación «ao que promete ser un novo modelo de gran impacto nas relacións laborais».

Por su parte, la  Administración aprovechará esta tecnología para «mellorar a avaliación e selección do persoal, primando o factor humano, que a Xunta pon no centro das súas políticas de emprego».