La cantera del Cisne, a emular a sus «mayores» desde el viernes en Pontevedra

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

La ciudad del Lérez acoge las eliminatorias del Campeonato de España Cadete

25 may 2022 . Actualizado a las 21:03 h.

Una semana después de haber logrado el ansiado ascenso a la Liga Asobal, el Club Cisne Balonmán buscará desde este viernes que su cantera mantenga el idilio con el triunfo en el Pavillón Municipal dos Deportes de Pontevedra. Estas instalaciones acogerán, a lo largo de todo el fin de semana, las eliminatorias del sector A masculino del Campeonato de España Cadete de Balonmano. El objetivo del conjunto de la ciudad del Lérez es lograr el pase para la fase final que se disputará del 8 al 12 de junio.

Desde el Concello de Pontevedra precisaron ayer que, «como anfitrións do primeiro dos oito grupos deste campionato (cun total de 32 clubs), os cadetes do Cisne Colexio Los Sauces terán que enfrontarse ao Abanca Ademar de León, ao Real Grupo de Cultura Covadonga e ao Club Balonmán Gáldar». Las otras sedes se ubican en Barakaldo, Zaragoza, Sant Joan Despí, Alcobendas, Cidade Real, Alicante y Macarena.

El concejal de Deportes, Tino Fernández, aprovechó la presentación de estos encuentros para reiterar sus felicitaciones «a toda a familia do Cisne por ese espléndido ascenso a Asobal». De igual modo, reseñó «que hai vida máis aló dos sénior e no caso do Cisne hai moita vida: a houbo no sector xuvenil, que tamén se celebrou en Pontevedra porque o Cisne quedou campión galego, e vai habela no sector nacional cadete, porque o Cisne quedou campión cadete».

Se mostró convencido, en todo caso, de que «imos desfrutar esta fin de semana dun balonmán emerxente, que é o dos cadetes e que a min particularmente é o que máis me gusta, porque se xoga con ese descaro e inocencia que dá gusto».

Por su parte, el presidente del Cisne, Santi Picallo se congratuló de que «os rapaces puidesen celebrar o ascenso na pista este ano», quien no dudó en referirse a la ciudad de Pontevedra con el jugador número ocho del Cisne. «Ver o pavillón como na final xuvenil, con case 800 persoas nas bancadas, todo preparado, os vinilos na pista e con trofeos para o mellor xogador e para o mellor porteiro, é algo que lles ilusiona moito aos rapaces e iso é posible grazas ao Concello», aseguró.

En todo caso, Santi Picallo se mostró esperanzado en que, «esta vez, esa moeda que no Campionato Xuvenil nos saíu cruz, saia cara». No obstante, dejó claro que «o importante é que os rapaces o pasen ben, que vaia xente a apoialos ao Pavillón e que a xente que vén de fóra desfrute da cidade e do evento».

Recepción en la Diputación

Previamente, los jugadores y el cuerpo técnico del Cisne fueron recibidos en la Diputación de Pontevedra por el diputado de Deportes, Gorka Gómez, quien se refirió al ascenso a Asobal como un «éxito tremendo, un premio xusto e merecido ao esforzo (...). É un reflexo do bo traballo da canteira porque apostar por xogadores de casa fai que estes proxectos sexan posibles». Gorka Gómez no obvió el hecho de que la ciudad del Lérez «sempre foi referente a nivel de balonmán», así como recordó que son cuatro los equipos de la provincia «nas máximas categorías: o Atlético Guardés e o Club Balonmán Porriño na feminina e o Club Balonmán Cangas e o Club Cisne Balonmán na masculina».

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Tras agradecer el apoyo de la Diputación, Santi Picallo resaltó que «agora toca comezar a traballar para poder desfrutar» de la máxima categoría, mientras que Pablo Picallo, jugador del Cisne, quien espera que los resultados de proyecto «se manteñan todo o posible xa que supón un grande esforzo por parte de moita xente, que en moitas ocasións é desinteresado».