Observatorio turístico
Igualmente, se quiere impulsar un Observatorio Turístico (150.000 euros), un plan de márketing digital, realidad aumentada y señalización de puntos turísticos (600.000 euros), o un programa de formación de para el sector (150.000 euros). Impulsar la creación de rutas de carácter histórico (120.000 euros), promover fam trips, blog trips o ferias virtuales (90.000 euros), y el funcionamiento del ente gestor (300.000), son otras de las iniciativas incluidas en el plan presentado por Pontevedra a los fondos europeos Next Generation.
Las iniciativas suman 5,4 millones. Una vez que se conozca la dotación definitiva, se priorizarán las actuaciones a ejecutar. El teniente de alcalde, Tino Fernández, señaló en cualquier caso que se trata de «un plan moi ambicioso, tanto polos obxectivos que persegue como polo seu importe económico. O Goberno central e a Xunta foron quen de visualizar as potencialidades de Pontevedra e, sexa cal sexa a cantidade final, axustaremos as nosas accións para situar á nosa cidade como referente internacional, tamén no ámbito do turismo sostible».