Dos de los tres esqueletos de la plaza de España de Pontevedra amanecen sin cabeza

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CAPOTILLO

La intervención artística se había instalado para conmemorar la fiesta de Samaín

31 oct 2021 . Actualizado a las 20:43 h.

La imagen es quizás más «terrorífica y perturbadora» que la original. Y es que dos de los tres esqueletos que componen el conjunto escultórico instalado por el Concello de Pontevedra en el entorno de la plaza de España para celebrar Samaín amanecieron este domingo decapitados. Y ni rastro de sus cabezas.

Pero como no hay mal que por bien no venga fueron muchos los pontevedreses y visitantes que aprovecharon la coyuntura para inmortalizarse en fotografías colocando sus cabezas en el lugar donde otrora iban las calaveras desaparecidas.

CAPOTILLO

Esta intervención en la plaza de España se complementa con otra de la plaza de Ourense, donde un esqueleto trabaja la tierra con un arado. «Estes visitantes de ultratumba forman parte dunha intervención realizada no marco do proxecto Xardíns que Falan, impulsado pola Concellería de Desenvolvemento Sostible e Medio Natural, co gallo da celebración do Samaín», destacaron desde el Concello de Pontevedra.

«Cabazas de tódolos tamaños e cores, velas, fardos de palla e teas de araña completan este sensacional decorado que, como os anteriores instalados en datas sinaladas dentro desta iniciativa», añadieron al respecto.

En todo caso, en su día, el concejal socialista Iván Puentes recordó que «o proxecto Xardíns que Falan pretende converter as zonas axardinadas e parques da rede Verde Urbano en espazos dinámicos, que conversen e interactúen coa cidadanía, xa sexa cun carácter reivindicativo, como as que se fixeron para visibilizar a violencia de xénero e a loita polos dereitos do colectivo LGBT, ou cun carácter máis lúdico, como no caso deste decorado realizado polo Samaín».