El alcalde de Pontevedra habla de «fracaso estrepitoso» de la Xunta, de Rajoy y de Ence

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

El alcald de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, con su teniente de alcalde,Tino Fernández
El alcald de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, con su teniente de alcalde,Tino Fernández CAPOTILLO

Fernández Lores insta a trabajar «nunha ubicación alternativa que permita manter a actividade e os postos de traballo»

16 jul 2021 . Actualizado a las 15:52 h.

El Concello de Pontevedra ha visto cómo el recurso contencioso-administrativo que presentó contra la prórroga concedida Ence ha sido estimado en su totalidad por la Audiencia Nacional, que ha anulado la extensión de la concesión concedida en el 2016 por el Gobierno en funciones de Mariano Rajoy. El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), recordó que la sentencia que se anula una prórroga «que o Concello sempre considerou ilegal», y acusó a la Xunta de Galicia, al expresidente Rajoy y a la propia empresa Ence de «tratar de enganar á sociedade pontevedresa e aos traballadores mediante un fraude de lei». Lores cree que el fallo supone un «fracaso estrepitoso» para quienes defienden la continuidad de la pastera en la ría de Pontevedra por encima de la legalidad vigente.

«Como alcalde fago un chamamento á dirección  de Ence e ao presidente da Xunta, Alberto Nüñez Feijoo, a que se deixen de enganar á sociedade ponntevedresa e aos traballadores, e a que se poñan a traballar na única solución posible para manter a actividade e os postos de traballo, que é o traslado da factoría fóra da ría de Pontevedra», concluyó Lores.

Reacción del PP local

Por su parte, el presidente del PP de Pontevedra, Rafa Domínguez, responsabiliza al alcalde  de que «500 familias de Pontevedra ven hoy cómo su futuro se ensombrece, cómo a lo mejor no pueden dar estudios universitarios a sus hijos o pagar la hipoteca». Ello, asegura, «por el recurso de un alcalde al que no le importa el empleo en la ciudad y antepone  su política antiempresas al trabajo de las familias».

PSOE de Pontevedra: «Dende a satisfacción, agora compre actuar dende a política»

El teniente de alcalde, Tino Fernández (PSOE),destacó que «é un bo día para Pontevedra» y  apeló a la mesa de negociación que vienen proponiendo desde hace años los socialistas para «facer viable a continuidade da actividade industrial de Ence fóra da ría». 

«Dende a satisfación pola sentenza, agora compre actuar dende a política para buscar solucións para que os traballadores poidan estar tranquilos. Iso pasa pola mesa de negociación», apuntó el teniente de alcalde.

En este sentido, el socialista insistió en que «temos o compromiso do Goberno de Pedro Sánchez de que se fará todo o que sexa necesario para que a empresa consolide a súa actividade industrial noutro emprazamento fóra de Lourizán».

Por último, Tino Fernández enfatizó que la sentencia de la Audiencia Nacional «deixa ben claro que a lei está para ser cumprida por todos, con idenpendencia de que sexa máis ou menos poderoso, de que haixa máis ou menos presións».