Luisito: «Se chego a descender co Pontevedra, non adestro nunca máis»

Nieves D. Amil
NIeves D. Amil PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

RAMON LEIRO

El entrenador granate, muy emocionado, reconoció al final del encuentro lo duro que había sido el año tras su enfermedad

23 may 2021 . Actualizado a las 18:06 h.

Cuando el árbitro pitó el final del partido Luisito estalló y sus lágrimas conmovieron a la afición granate, que ayer quiso arropar al equipo. Ya en sala de prensa y todavía visiblemente emocionado, el técnico reconocía que «o mal que o pasamos soamente o sabemos nós, para min é un alivio enorme, tiña claro que se chego a descender co Pontevedra CF non volvería a adestrar nunca máis». Asegura que siempre supo lo que había cuando vino a Pontevedra, pero su amor al escudo le impedía negarse. Pero al margen de lo deportivo, Luisito ha pasado unos meses muy duros en el terreno personal. «O que máis me matou foi o problema de saúde, que o pasei moi mal. O único que quero agora é descansar. A vacina acaboume de fundir, o que necesito é descansar e estar na casa, estou moi esgotado», explicaba sin poder contener las lágrimas después de semanas demasiado duras. Ni siquiera quiere hacer balance tan pronto. Confiesa que le gustaría seguir en el Pontevedra, pero no es algo que dependa de él. «Estou contento pola afección, a presidenta, o consello de administración e os rapaces, que demostraron que non son tan malos como se cría nesta maldita estafa de liga que foi».

Ahora es momento de recuperar fuerzas. Luisito, que ascendió al equipo la última vez que estuvo en Tercera, se emocionaba al pensar que no tendría que volver a pasar por ese trance. «Estou contento por a xente que rodea o Pontevedra. A partir de hoxe pode levantarse un novo Pontevedra», explicó Luisito, que apenas quixo hacer valoraciones del partido. Se detuvo para comentar el cambio de Pitu por Martín Diz, que dio un empujón al equipo. A partir de su entrada llegaron los goles. «O rapaz necesitaría un ano enteiro adestrando comigo, levamos tres meses. So lle pedín unha cousa, que xogase cara adiante porque el aí é mortal, ten un cambio de ritmo moi bo», explicó Luisito, que recalcó que «o único que quero é descansar».