«As aventuras de Luli», un plan para fomentar la actividad física entre niños de 0 a 6 años

La Voz PONTEVEDRA LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Presentación del programa «As aventuras de Luli», en el Concello de Pontevedra
Presentación del programa «As aventuras de Luli», en el Concello de Pontevedra CONCELLO DE PONTEVEDRA

El Concello de Pontevedra llevará la iniciativa, ideada por alumnos de Educación Infantil de la USC, a los centros escolares del municipio

05 may 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La pandemia, especialmente la época de confinamiento estricto de la población, supuso una clara merma en la actividad física de mayores y pequeños. Con el fin de ayudar a que los niños de 0 a 6 años recuperen esa actividad, el Concello de Pontevedra ha adoptado el programa As aventuras de Luli, una iniciativa ideada por u grupo de alumnos del grado de Educación Infantil de la Universidade de Santiago (USC). Consiste, según se explicó este martes en el Concello, «na difusión dunha serie de 14 vídeos, subidos semanalmente ás redes sociais, nas que os rapaces deberán axudar a unha mascota chamada Luli as superar as probas que se propoñen en cada localización dun mapa máxico e, deste xeito, obter unha chapa ou insignia en cada lugar no que superen o reto». Luli es «unha raposa moi aventureira que saíu da súa casa para explorar a súa contorna e lograr ser unha gran exploradora».

 El teniente de alcalde y responsable de las áreas de Educación y Deportes, Tino Fernández (PSOE), asistió a la presentación de la iniciativa, que corrió a cargo de los estudiantes de la USC Roselly Camelo, Luján Campos, María Cándido, Nerea Couceiro y Pablo Gayo. Estos explicaron que «trátase dunha proposta enmarcada na metodoloxía educativa ApS (AprendizaxeServizo), consistente en traballar e aprender os contidos da materia á vez que se presta un servizo á comunidade».

El programa está orientado a aquellas familias y centros escolares «que queiran desfrutar dun tempo de xogo ao aire libre con nenos e nenas da etapa de educación infantil», por lo que el Concello, explicó Tino Fernández, pondrá el material a disposición de los colegios pontevedreses. «É unha ferramenta de gran utilidade para combater a lacra do sedentarismo nestes complicados tempos de covid. A finalidade do proxecto é promover que este colectivo se desenvolva en aspectos relacionados coa expresión e comunicación corporal, así como propiciar que saian ao exterior para recuperar esa actividade que se foi perdendo por mor da pandemia e, en consecuencia, evitar o sedentarismo».

Los catorce vídeos que se pondrán a disposición de los participantes incluyen «bailes, desprazamentos, exercicios de comunicación corporal e facial…, polos que, ao seren completados, os pequenos obterán unhas insignias (chapas)», relató una de las estudiantes que creó el proyecto, Nerea Couceiro.

La difusión de As aventuras de Luli, se hará a través de redes sociales específicas (@luliaventuras en Instagram y As Aventuras de Luli en Facebook y Youtube) a partir del próximo día 10 de mayo. Además, hay habilitada una cuenta de correo, asaventurasdeluli@gmail.com, para resolver posibles dudas.