Aroma pontevedrés en los premios Paraugas 2020

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CEDIDA POR KIKO DA SILVA

20 feb 2021 . Actualizado a las 18:42 h.

Los Premios Paraugas 2020, que concede el Clúster de la Comunicación de Galicia, ha galardonado, por un lado, a O pacto do letargo, de Miguelanxo Prado, como Mellor Libro Editado y, por otro, a la cadena de barberías Carlos Conde a la Mellor Estratexia/Acción de Produto por su brocha de afeitar de edición limitada A Rapa das Bestas.

O pacto do letargo está editado por Retranca Editora, mientras que el diseño corre a cargo de Kiko da Silva y fue impreso en Gráficas Anduriña. El propio Da Silva, editor de Retranca, agradeció el trabajo realizado por Gráficas Anduriña «por ser tan bos profesionais e facer realidade todas as miñas tolemias de deseño editorial». Destacó, asimismo, que se trata de «banda deseñada feita en Galicia, editada e impresa en Pontevedra, é a mostra de que a pandemia non vai poder coa cultura».

Por su parte, Carlos Conde apostó por la celebración ancestral de la rapa das bestas para emplear los pelos de las crines que se cortan a los caballos en los curros «para la elaboración de 150 brochas numeradas, que la cadena de barberías y peluquerías Carlos Conde lanzó en edición limitada reconociendo la relevancia de esta emblemática tradición».