La Xunta afirma que se concedieron ayudas a casi el 70 % de los negocios de Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

16 ene 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Desde la Consellería de Emprego e Igualdade destacaron ayer que, al amparo del Plan de Rescate para Autónomos e Microempresas e os establecementos hostaleiros pechados como consecuencia das restricións sanitarias, se aprobó la concesión de ayudas para cerca del 70 % de los negocios de hostelería de la ciudad de Pontevedra. Explicaron que el Ejecutivo autonómico recibió 439 solicitudes de locales ubicados en la capital provincial, de tal moco que ya se habrían abonado estas compensaciones a cuatrocientos, «o que supón un 91% de cumprimento, por un importe global de 1,1 millóns de euros».

De igual modo, reseñaron que, a nivel provincial, fueron 3.849 las solicitudes presentadas por este sector, de las que se habrían dado cuenta de 3.391 con una aportación global de 8,5 millones de euros. «Así, a Xunta xa afrontou os pagos do 88 % das solicitudes cursadas polo sector e afrontará as pendentes nos próximos días», anunciaron.

Con estos datos, la delegada territorial de la Xunta en Pontevedra, Luisa Piñeiro, puso de relieve «a importancia e o peso económico destas axudas, xa que poden colaborar en gran medida a compensar os prexuízos polas restricións sanitarias, os peches e os efectos dos perímetros». Al tiempo, recalcó el hecho de que el gobierno gallego «está a demostrar a súa gran implicación con este ramo, o máis afectado, e é a administración de todo o Estado que máis fondos destina a estas compensacións, xa que sentimos os seus problemas por esta situación como propios».

Por termino medio, y en lo que es el conjunto de Galicia, los datos aportados por la Xunta refieren que el 25 % de los hosteleros que tuvieron que cerrar percibieron entre 2.700 y 3.500 euros en la línea de autónomos, mientras que «o 22 % tamén se beneficiaron da liña de microempresas e accederon a achegas de entre 5.500 e 6.500 euros, mentres que outro 14,5 % sumouse ás tres ordes e alcanzou compensacións de entre 6.700 e 8.500 euros».

Segundo Plan de Rescate

Por otro lado, Luisa Piñeiro anunció la habilitación de nuevas lineas de ayudas para el sector mediante la puesta en marcha de un segunda Plan de Rescate, así como se propone la creación de un fondo de cooperación covid-19 que «conte coa participación da Xunta, deputacións e os grandes concellos para salvar do peche a empresas e autónomos».