Garantizan menús navideños para 120 menores en situación de vulnerabilidad


Pontevedra / La Voz

Un nuevo acuerdo entre la concejalía de Benestar Social de Pontevedra y Afundación permitirá cubrir durante las fiestas navideñas las necesidades de alimentación de 120 menores en situación de vulnerabilidad social o en riesgo de pobreza. El proyecto Cubertos de Nadal es una continuación de la fructifica colaboración entre ambas entidades durante el pasado verano, que permitió distribuir de forma gratuita hasta 170 menús escolares diarios.

Este convenio, de igual modo, dará continuidad al Programa de Intervención Social puesto en marcha en las siete grandes ciudades gallegas por la Obra Social de Abanca, «beneficiando aos nenos do noso concello -moitos deles bolseiros de comedor escolar- coa entrega de kits de Nadal e de menús infantís ás súas familias», precisaron desde el Concello de Pontevedra.

En este sentido, Marcos Rey, concejal de Benestar Social, explicó que «a súa distribución levarase a cabo entre os días 22 de decembro e 4 de xaneiro no Café Moderno Afundación, organizándose en dúas quendas de sesenta beneficiarios, se ben, tal e como se fixo no verán, se algunha familia non se pode achegar, levaríaselles a casa a través de Protección Civil». Añadió que este nuevo convenio seguirá los términos del anterior para «dar resposta á realidade derivada da crise do covid-19 e ao agravamento das situacións de vulnerabilidade e risco de pobreza, particularmente das familias con menores ao seu cargo».

De este modo, Benestar Social se encargará de facilitar a Afundación la información sobre el número de menús requeridos, así como de colaborar en el correcto desarrollo y ejecución de esta iniciativa: se asignará un número personalizado a cada familia, de modo que el Concello únicamente dará a conocer ese número a la empresa que gestione los menús.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Garantizan menús navideños para 120 menores en situación de vulnerabilidad