La reforma del parque de Pasarón tendrá en cuenta las opiniones de los vecinos

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CONCELLO DE PONTEVEDRA

El Concello habilita una cuenta de correo electrónico para recibir propuestas

19 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

«Axúdanos a reformar o parque de Pasarón. Fainos chegar as túas ideas, propostas, necesidades, comentarios... para deseñar a renovación integral do parque a verdeurbano@pontevedra.eu. Grazas!» Ese es el mensaje que estos días se puede leer en el parque de la plaza de Pasarón, en la calle Luis Otero, en cuya reforma el Concello de Pontevedra prevé gastar algo más de 200.000 euros. La concejalía de Desenvolvemento Sostible e Medio Natural busca la colaboración vecinal para adaptar el nuevo diseño a las necesidades de los residentes en la zona. «O parque esta bastante deteriorado -explica el concejal Iván Puentes (PSOE)- e queremos darlle prioridade a unha reforma integral en cuxa redacción se vai implicar especialmente aos veciños, para que poidan axudarnos a deseñalo á carta en base aos seus desexos e necesidades».

Medio centenar de respuestas

Tras colocar hace unos días los carteles invitando a la participación, ya se han recibido correos electrónicas con medio centenar de propuestas. «Algunhas delas chegan acompañadas con exemplos e fotografías, o que sen dúbida será de moita utilidade para a redacción do proxecto que temos en marcha». Todas las propuestas, sostiene el edil, serán recogidas y analizadas por el equipo que redactará el proyecto.

Como paso previo, el anteproyecto resultante «será exposto e consultado diante veciñanza antes de proceder á licitación do proxecto definitivo».

Esta innovadora gestión responde a la idea de Puentes de que «o proceso de deseño e concepción dos espazos nos que se desenvolve a vida da cidadanía deben atender as necesidades vitais e as dinámicas sociais que acontecen nos barrios». Por ello quiere «coñecer de primeira man, das persoas que usan e viven en cada zona da cidade, o xeito en que fan uso destes lugares e as súas necesidades e inquedanzas de cara a lograr espazos de máxima calidade, tanto en aspectos de deseño paisaxístico e calidade dos materiais como dende o punto de vista do fortalecemento das dinámicas sociais e comunitarias».