Nace PonteLovers, una plataforma para «reiniciar» la economía de Pontevedra

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CONCELLO DE PONTEVEDRA

La iniciativa la impulsan el Concello y empresarios, hosteleros y comerciantes locales

16 abr 2020 . Actualizado a las 12:02 h.

Reiniciar Pontevedra desde un punto de vista económico es el objetivo número de la plataforma #PonteLovers. Se trata de una iniciativa que impulsan el Concello de Pontevedra y un buen puñado de empresarios, hosteleros y comerciantes locales que buscan «fomentar o consumo nos comercios e negocios de hostelería da nosa cidade, axudar a compensar as consecuencias do confinamento nos sectores comerciais e de lecer a nivel local e reiniciar a vida social e económica de Pontevedra».

La concejala de Promoción Económica e Turismo, Yoya Blanco (PSOE), explica que el proyecto «busca que tódolos pontevedreses nos poñamos en pé, unamos forzas e emprendamos un camiño que tamén permitirá salvar vidas, neste caso as deses negocios de proximidade, pequenos comercios, tendas, bares e restaurantes que fan latexar á nosa cidade».

La iniciativa tendrá visibilidad a través de las redes sociales, publicidad en medios y soportes exteriores que se desarrollará en tres fases, en función de la duración del estado de alarma. La fase inicial ya está en marcha y durará hasta que finalice el confinamiento. La segunda fase será más intensa, y se extenderá en las primeras semanas de «vida normal». Y la tercera, será «de estabilización». 

Según Yoya Blanco, «esta terrible crise sanitaria serviu para subliñar aínda máis a importancia que as actividades comerciais de proximidade  teñen no noso día a día. Axudarlles a eles é axudarnos a nós mesmos».

Entre los impulsores de #PonteLovers se encuentran nombres propios como Ramón Pedras Petete, de La Cata; Andrés Acuña, de Panaderías Acuña; Roberto Juncal, de Juncal Alimentación; Francesco Iannelli, de Il Piccolo; David Barber, de Crazy- Barber; Raúl Facciola, da Crêperie Cre-Cottê; Gonzalo Rodríguez, de El Club del Café; David Sobral, de Queixo e Aparte, o Lourdes Rodríguez, de El Dulce de Leche. También profesionales como la arquitecta María Pierres; María Rey, de Asesoría Blanco & Rey; Alberto Falcón, de Be Differential; Naír Fernández, de Ferco 2000 Correduría de Seguros y Gestoría Fernández; Gema Figueroa, de Prana Wellness Center; Begoña Oliveira, de Selecta Inmobiliaria, o Mariluz Maquieira, de Funziona Inmobiliaria.

La difusión de la campaña en redes sociales se hará a través de Facebook (https://www.facebook.com/pontelovers/), Instagram (@pontelovers) y Twitter (@LoversPonte).